Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: کاراون زیر سایه خورشید روز میلاد امام رضا(ع) در بیرجند حضور می‌یابند. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی دهه کرامت جشن ولادت حضرت معصومه (س) در 15 بقعه خراسان جنوبی برگزار شد و همچنین جشن میلاد امام رضا(ع) در 14 بقعه مراسم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در 5 بقعه استان خراسان جنوبی ایستگاه صلواتی داریم افزود: جشن میلاد امام رضا (ع) در 11 شهرستان استان  برگزاری می‌شود همچنین در هر امامزاده برگزیده شهرستان یک همایش برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی گفت: 96 بقعه فرهنگی مذهبی در استان داریم و در روز میلاد امام رضا (ع) کاروان زیر سایه خورشید در جمعیت ده هرار نفری در شهر بیرجند حضور پیدا می‌کنند.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 30 وقف جدید در استان خراسان جنوبی به ثبت رسیده اما همچنان در بخش موقوفات قرآنی ضعیف هستیم و در زمینه فرهنگ قرآنی باید به صورت زیر بنایی کار کنیم.

بخشی‌پور افزود: در ایام نوروز امسال 187 مبلغ برای حضور در بقاع متبرکه حضور داشتند و در تابستان هم طرح‌هایی در 40 بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اخراج شدن نیرو در اوقاف خراسان جنوبی اظهار داشت: حتی یک نفر را از زمانی که در این مسئولیت هستیم جابه جا نکرده‌ایم اما برخی از نیروهای بدون گزینش مشغول به کار بودند مثل راننده که باید گزینش می‌شدند.

بخشی‌پور افزود: از سازمان اوقاف نامه ارسال شده که نیروهایی که نامه‌ای از گزینش ندارند حق کار کردن در اداره ندارند و ما نیرویی را بیرون نکردیم بلکه با نیروهایی که قرارداد شرکتی داشتند قرارداد امضاء شده چون تاکنون کارهای گزینش آنها انجام نشده است.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: پارسال، پیرو ابلاغیه از وزارت کشور بحث اتصال استان با اولویت شهر بیرجند به فیبر نوری مطرح و مسیر اداری و هماهنگی با شهرداری و تصویب در شورا انجام شد و ظرف ۱۰ روز آینده عملیات اجرایی اتصال بیرجند به فیبر نوری آغاز می‌شود.

بهی با بیان اینکه طبق قرارداد این طرح طی یک سال به پایان می‌رسد، افزود: البته تاکید ما بر این است که عملیات اجرایی اتصال به فیبر نوری در بیرجند که ۱۰۰ کیلومتر و برای ۶۵ هزار خانوار بیرجندی است، طی ۶ ماه به پایان برسد و در سه ماهه سوم امسال این خانوار‌ها به شبکه فیبر نوری متصل شوند.

وی افزود: هم اکنون سرعت اینترنت در adsl، ده مگابیت بر ثانیه است که با استفاده از فیبر نوری به سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه تا گاهاً یک گیگابیت بر ثانیه می‌رسد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: بعد از بیرجند سایر شهر‌های استان نیز در برنامه اتصال به فیبر نوری هستند و امسال شاهد اتصال آنها به این بستر خواهیم بود.

به گفته وی از ابتدای دولت تاکنون ۳۵۳ روستا در استان با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند که ۳۱ هزار خانوار را شامل می‌شود.

بهی گفت: اتصال ۵۰۰ کیلومتر از روستا‌ها در سال جاری در برنامه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند
  • سیلی ایران به اسرائیل یک عید بود
  • وقتی کنسرت‌ها با چند تغییر برگزار می‌شوند/ حضور جدی در شهرستان‌ها
  • افزایش ابر در آسمان خراسان جنوبی/ روند دما افزایشی است
  • دانشگاه بیرجند، میزبان طرح بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان شد
  • دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • لغزندگی برخی جاده‌های خراسان جنوبی
  • پرواز تهران – بیرجند – تهران لغو شد
  • برخی جاده‌های خراسان جنوبی لغزنده است