Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی،  محمدمهدی شهریاری در سفر به شهرستان خوی از روند اجرایی چند طرح بزرگ عمرانی از شهرستان خوی بازدید کرد.

در این سفر شهریاری استاندار آذربایجان غربی بهمراه دکتر آقازاده ریاست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از روند احداث بیمارستان‌های آیت ا.. خویی،امام خمینی و امیرالمومنین( ع) تامین اجتماعی خوی بازید کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی از ایجاد ۵۰۰ تخت جدید بستری با بهره برداری از بیمارستان‌های در دست ساخت خوی خبر داد و گفت: بیمارستان آیت الله خویی علیرغم مشکلاتی که داشته در سه سال گذشته با تزریق اعتبارات دولتی از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار شده و پیش بینی می شود با تامین اعتبارات لازم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی پیشرفت فیزیکی بیمارستان امام خمینی (ره) خوی را ۹۸ درصد اعلام و تصریح کرد:این بیمارستان با ۲۲۰ تخت در مرحله تجهیز قرار دارد و تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

استاندار آذربایجان غربی از تجهیز بیمارستان امیرالمومنین تامین اجتماعی خوی هم خبرداد و افزود: این بیمارستان در اولین فرصت افتتاح می‌شود.

شهریاری گفت: با بهره برداری از بیمارستاتهای در دست ساخت خوی و استان سرانه تخت بیمارستانی در استان به ازای هر هزار نفر به ۱.۷ میرسد و با شاخص‌های کشوری برابری می کند .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوی تخت بیمارستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک نفر با مشروبات تقلبی؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: ۶ نفر از عوامل مرتبط با توزیع مشروبات الکلی تقلبی در ماکو دستگیر و بازداشت شدند.

به گزارش مهر، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در خصوص توزیع مشروبات الکلی تقلبی اظهار کرد: در پرونده مشروبات الکلی تقلبی در ماکو متأسفانه یک نفر از شهروندان فوت و ۶ نفر هم به لحاظ جسمی در فرآیند درمانی هستند.

وی افزود: در رابطه با این پرونده حسب دستورات قضائی ۶ نفر از عوامل مرتبط با توزیع مشروبات الکلی تقلبی دستگیر و با قرار بازپرس رسیدگی کننده بازداشت و روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • افزوده شدن ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • تصویب سه طرح در جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری آذربایجان غربی