Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@19:40:23 GMT

افزایش تعداد بیماران گوارشی خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۷۰۹۱

افزایش تعداد بیماران گوارشی خوزستان

از روز جمعه گذشته تاکنون 50 نفر از مردم شهر رفیع در هویزه به دلیل ابتلا به بیماری‌های گوارشی به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

ایران آنلاین /«شکرا... سلمان‌زاده»، رئیس مرکز بهداشت خوزستان از افزایش موارد ابتلا بهبیماری‌های گوارشی در شهر رفیع به 50 نفر خبر داد و علت این موارد را آلودگی میکروبی شبکه آب دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از 25 نفر از این تعداد مبتلا به اسهال خونی بوده‌اند. امیدواریم با اقداماتی که انجام شده شاهد مراجعه بیماران بیشتری نباشیم.

سلمان زاده افزود: با توجه به اینکه آب شبکه رفیع قطع نشده و شبکه آب آلوده شده بود، امیدواریم شرکت آب و فاضلاب آب آشامیدنی سالم در اختیار مردم قرار دهد./ ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمدرضا رضایی گفت: افراد کم‌توان یا توان‌خواهان می‌توانند از پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی و یا بیماری خود بهره‌مند شوند که برای بهره‌مندی از این خدمات بیمه سلامت می‌توانند اقدام کنند.

وی افزود: مسیر استفاده از این خدمات بیمه سلامت، پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی است که در این راستا سازمان بهزیستی توانخواهان تحت پوشش خود را براساس شش گروه اختلال عملکردی به سازمان بیمه سلامت ایران معرفی می‌کند.

رضایی ادامه داد: این شش گروه اختلال عملکردی شامل اختلالات کم‌توانی ذهنی، جسمی- حرکتی، روانی، بینایی، شنوایی، صوت و گفتار هستند.

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان ادامه داد: پس از معرفی افراد کم‌توان دارای یک یا چند نوع از اختلالات عملکردی از سوی سازمان بهزیستی، این افراد می‌توانند از ۵۹ کد خدمت توانبخشی در حیطه‌های مختلف شامل؛ کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی (اعضای مصنوعی) و فیزیوتراپی با پوشش ۷۰ درصدی سازمان بیمه سلامت ایران در کلیه مراکز طرف قرارداد با مالکیت‌های مختلف دولتی، عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی بهره‌مند شوند.  

دیگر خبرها

  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند