Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدحسین آقاخانی مدرس مکتب روشنگری نیروی انتظامی صبح امروز در جمع کارکنان پلیس جیرفت گفت: آمریکا طرحی ۴ مرحله ای برای فروپاشی نظام طراحی کرده که خروج از برجام اولین مرحله اجرای این طرح بود.

وی افزود: گام دوم اجرای این طرح، هدایت تجمعات و تبدیل مسائل اجتماعی به مسائل امنیتی با هدف گسترش ناآرامی ها در سطح کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدرس دانشگاه تصریح کرد: گام سوم دشمن هدایت و حمایت برخی جریانات افراطی داخلی است تا با موج سواری آنان زمینه برای برداشتن گام چهارم و ورود ضد انقلاب، منافقین، سلطنت طلب ها و معاندین نظام فراهم تا از این طریق مانع از برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب شود.

آقاخانی گفت: برخی عوامل داخلی همچون وادادگی در مقابل دشمن، عدم توجه به داشته های خود، عدم استفاده از توانمندی های داخلی و عدم استفاده از تجارب گذشته کمک به دشمن و در حقیقت ریختن آب به آسیاب دشمن است.

مدرس مکتب روشنگری ناجا تصریح کرد: با شناختی که از ظرفیت و امکانات کشور داریم و با درایت مقام معظم رهبری و همت مردم و مسئولین این پروژه دشمن نیز همچون پروژه های قبلی نقش بر آب خواهد شد و با افتخار جشن ۴۰ سالگی انقلاب را برگزار خواهیم کرد.


انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با اتحاد و مشارکت اقتصادی رخ می‌دهد

ماموستا اسلام راعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: بی‌تردید اگر در جامعه، اتحاد و مشارکت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی وجود داشته باشد جهش تولید رخ می‌دهد.

وی افزود: زمانی که رهبری، لزوم مشارکت مردم را برای جهش تولید مطرح کردند باید مسئولان، دولتمردان و مجلس شورای اسلامی و تمامی قوا دست به دست هم دهند تا مردم هم بتوانند در کار تولید موفق شوند.

مدرس علوم دینی تکاب گفت: علاوه بر آن دولتمردان باید تورم را مهار کنند و با مشارکت فکری و اقتصادی در خدمت مردم و نظام و انقلاب باشند.

وی اظهار داشت: جهش تولید تنها با مشارکت مردمی امکان‌پذیر نیست بلکه مسئولان نظام و سه قوا باید در این رابطه گام‌های مثبتی بردارند.

ماموستا راعی تصریح کرد: مردم کشورمان علاقه‌مند به نظام و انقلابشان هستند و به همین سبب مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند و در تمامی صحنه‌ها حضور دارند بنابراین مسئولان نیز باید پاسخگوی همراهی مردم باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شب‌های قدر قلب ماه مبارک رمضان است
  • ۱۲ فروردین ماه روز مردمی سازی ساختار حکومت است
  • کار فرهنگی در کنار برخورد قانونی با مروجین بی‌عفتی جواب می‌دهد
  • وزیر امنیت داخلی بایدن استیضاح می‌شود
  • حمایت از تولید داخلی کشور را به یک قدرت اقتصادی تبدیل می‌کند
  • این کسی است که می‌تواند آمریکا را نابود کند | آمریکایی‌ها اینگونه خود را برای جنگ داخلی آماده می‌کنند
  • ترامپ؛ کسی که می‌تواند آمریکا را نابود کند
  • جهش تولید با اتحاد و مشارکت اقتصادی رخ می‌دهد
  • شعارهای سال به گفتمان تبدیل شود
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی