Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@17:18:43 GMT

دمای خوزستان باز هم بالا می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۷۱۰۹

سرپرست اداره‌کل هواشناسی خوزستان از افزایش دما و وقوع دمای 49 درجه وبالاتر تا آخر هفته جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایسنا، سرپرست اداره‌کل هواشناسی خوزستان از افزایش دما و وقوع دمای 49 درجه وبالاتر تا آخر هفته جاری خبر داد.

محمد سبزه‌ زاری اظهار کرد: از فردا با تقویت الگوی تابستانی شاهد افزایش دما در اکثر نقاط استان خوزستان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقوع دمای 49 درجه به بالا دردر روزهای پنجشنبه و جمعه در برخی شهرهای خوزستان دور از انتظار نیست.


وی افزود: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که در بعد از ظهر امروز تا اوایل صبح فردا در اکثر مناطق استان خوزستان شاهد وزش باد قابل ملاحظه خواهیم بود و در مناطق جنوب غربی، غرب و شمال غرب استان وزش باد موجب برخاستن گرد و غبار خواهد شد.

سرپرست اداره‌کل هواشناسی خوزستان گفت: از ابتدای هفته تاکنون بیشترین دمای ثبت شده در اهواز 46 درجه سانتی‌گراد بوده و میزان رطوبت 30 درصد گزارش شده است.

سبزه‌زاری بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته شهر ماهشهر با 48 و ایذه با 22 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 32 و 46 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: با پایداری هوا در منطقه دمای هوا در روزهای آینده در مناطق مختلف آذربایجان غربی افزایش می یابد.

اردلان محمدپور افزود: این وضعیت پایداری هوا تا پایان هفته جاری در منطقه تداوم خواهد داشت و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش پیدا می کند.

محمدپور اظهارکرد: این افزایش تدریجی دمای هوا در این منطقه معمول است و در این روزها که به فصل شکوفه‌دهی درختان مشهور است، وجود جوی پایدار می تواند بسیار مفید و مؤثر باشد.

وی گفت: تا پایان هفته جاری جوی آرام و پایدار در این منطقه حاکم شده و آسمان صاف و تا کمی ابری همراه با ورزش باد ملایم پدیده غالب هواشناسی در این منطقه خواهد بود.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد، گرمترین و تکاب با حداقل دمای یک درجه سانتیگراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین شش و ۲۰ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

دیگر خبرها

  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • رشد نم هوا در اروند
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر
  • هوای گلستان گرم و تابستانی می‌شود