Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل حسینی مقدم، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم امروز 26 تیرماه در نشستی خبری گفت: ابتدای دهه کرامت با میلاد حضرت معصومه و انتهای آن نیز میلاد با سعادت امام رضا(ع) است همچنین میلاد شاهچراغ نیز در همین دهه قرار دارد.
وی افزود: در سال جاری تاکنون با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال 40 پروژه عمرانی در بقاع مبترکه استان قم کلید خورده است و تمامی اعتبار دولتی که برای امامزادگان پیش بینی شده فراهم شده و تعدادی از پروژه ها هم از محل کمک زائران و مردم خیراندیش شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی مقدم تصریح کرد: تقویت و نوسازی هیئت امناء و جذب خادمان افتخاری برای مدیریت امامزادگان، برنامه دیگر این اداره کل در سال جاری است و در شش ماهه اول سال هم موضوع مدیریت هیئت امناء و خادمان افتخاری تکمیل خواهد شد.
وی افزود: در طول دهه کرامت، برنامه های متنوع فرهنگی در سطح بقاع متبرکه امامزادگان برگزار خواهد شد؛ اولا همایش بزرگداشت و معرفی امامزاده سیدمعصوم(ع) با حضور بیش از هزار نفر از مومنان، نخبگان، استادان و زائران در جوار حرم مطهر آن حضرت برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: جشن میلاد امام رضا و معصومه(س) در 40 امامزاده استان برگزار می شود و مراسم غبارروبی نیز در 14 امامزاده با حضور خانواده شهدا، جمعی از مسئولان و خادمان امامزادگان و زائران برکزار می شود.
حسینی مقدم بیان کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی، دیدار با خانواده شهدا و عیادت بیماران، برگزاری مراسم برای کارکنان، استقبال از خادمان حرم رضوی، از دیگر برنامه های این اداره کل در دهه کرامت است.
وی افزود: تجلیل از حافظان قرآن در مدرسه شبانه روزی امامزاده جمال و تجلیل از برندگان آزمون سراسری طرح حفظ قرآن کریم با حضور آیت الله یزدی، رئیس جامعه مدرسین برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا مقدم اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدجواد ابوالحسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌های مهریز به نقش شورا‌ها اشاره کرد و گفت: شورا‌های روستا‌ها نقش مهم و موثری در فعالیت عمرانی و امنیت اجتماعی روستا‌ها دارند.

وی افزود: اعتبار روستا‌های استان در سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده و سایر اعتبارات حداکثر ۴۰۰ میلیون تومان بود، اما هم اکنون شاهد فعالیت‌های عمرانی در سطح روستا‌ها با بیش از هزار میلیارد تومان هستیم.

معاون استاندار تأکید کرد که همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شورا‌ها و جلب مشارکت آنهاست.

وی ادامه داد: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز هم بر اتحاد و همبستگی بین شورا‌ها تاکید کرد و بیان داشت: بی عدالتی در فعالیت اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌ها نباشد و تصمیم گیری‌ها به دور از هوای نفس و حب و بعض باشد، چرا که اگر اعضای شورا به مسائل حاشیه‌ای دامن بزنند، دود آن به چشم مردم و شورا می‌رود.
در پایان این دیدار از اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌های مهریز تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود