Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی بنیاد برکت در قرچک ورامین، روز پنج‌شنبه ۲۸ تیر ماه با حضور دکتر مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افتتاح و به عنوان هدیه‌ی مقام معظم رهبری آماده‌ی خدمت‌رسانی به مردم شریف این منطقه خواهد شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان این خبر و با اشاره به تفاهم‌نامه‌ی منعقد شده در سال ۱۳۹۴ میان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر مشارکت ستاد در ساخت و تکمیل ۱۰ پروژه‌ی بیمارستانی در مناطق محروم کشور، اظهار داشت: مجموع ظرفیت این ۱۰ بیمارستان ۱۳۹۳ تخت است که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای ساخت، تکمیل و به‌بهره‌برداری رسیدن آن‌ها ۱۱۸۲ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیمارستان‌ها در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته‌ی کشور قرار دارند و عملیات احداث آن‌ها به علت کمبود منابع و اعتبارات برای سال‌ها نیمه‌تمام و متوقف مانده بود که به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بخش اعظم آن‌ها به سرعت تکمیل و به بهره‌برداری رسیده‌اند.
مهندس سعید جعفری ادامه داد: بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک ورامین که روز پنج‌شنبه با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری می‌رسد، هفتمین بیمارستان بنیاد برکت در کشور است که در زیربنایی به مساحت ۸۳۰۰ مترمربع و با تأمین اعتبار ۱۲۲ میلیارد ریالی از سوی این بنیاد تکمیل شده است.
مدیرعامل بنیاد برکت توضیح داد: کلنگ ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۹۰ به زمین زده شده بود و تا سال ۱۳۹۴ فقط ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که توانستیم با مشارکت بنیاد آن را در زمان کوتاهی به پایان برسانیم. این بیمارستان در ۴ طبقه بنا شده و دارای ۴ اتاق عمل و بخش‌های تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان است.
مهندس جعفری تأکید کرد: با احداث این بیمارستان ارایه‌ی خدمات بهداشتی و درمانی به مردم ارجمند شهرستان قرچک، سریع‌تر و با کیفیت بهتری انجام خواهد شد و مردم این منطقه دیگر مجبور نخواهند بود برای درمان به شهر‌های مجاور مراجعه کنند.
وی بیمارستان‌های برکت شهر‌های میانه در استان آذربایجان شرقی، مینودشت در استان گلستان، درگز در استان خراسان رضوی، گرمسار در استان سمنان، فردوس در استان خراسان جنوبی و بانه در استان کردستان را به عنوان ۶ بیمارستان بنیاد برکت برشمرد که تا به امروز در سطح کشور به بهره‌برداری رسیده‌اند و عنوان کرد: با افتتاح بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی قرچک، هفتمین پروژه‌ی بیمارستانی برکت هم به بهره‌برداری خواهد رسید. این در حالی است که خوش‌بختانه بیمارستان برکت شهر بهار در استان همدان هم آماده‌ی افتتاح شده است. وی افزود: بیمارستان‌های برکت شهر‌های نی‌ریز در استان فارس و دزفول در استان خوزستان نیز به ترتیب در بهمن ۹۷ و اواسط سال ۹۸ تکمیل و شروع به ارایه‌ی خدمات به مردم خواهند کرد.
مدیرعامل بنیاد برکت در خصوص ادامه‌ی روند ساخت بیمارستان در مناطق محروم توسط این بنیاد تصریح کرد: سیاست راهبردی و اصلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ارتباط با مأموریت‌های بنیاد برکت، موضوع اشتغال و توانمندسازی اقتصادی مناطق محروم و روستا‌ها است و تنها ۲۰ درصد ظرفیت بنیاد برکت معطوف به طرح‌های زیربنایی است که این روند تداوم خواهد داشت. وی افزود: حضور بنیاد برکت به عنوان بازوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بحث محرومیت‌زدایی از مناطق دورافتاده و روستایی مانند گذشته، هم در حوزه‌های اشتغال‌زایی و مشارکت با کارآفرینان و توانمندسازی اقتصادی و هم در بخش عمرانی و زیربنایی ادامه خواهد داشت.
مهندس جعفری اجرا و راه‌اندازی پروژه ها‌ی عمرانی را نیز در راستای سیاست‌های اشتغال‌زایی این بنیاد ارزیابی کرد و یادآور شد: با افتتاح یک طرح عمرانی، مانند پروژه‌ی بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی برکت در شهرستان قرچک، برای تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیمارستان برکت قرچک بیمارستان ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی بخش ناچیزی از توان سپاه بود

محمد مهدی زاهدی، درباره حملات شب گذشته سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی و انتقام شهدای کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه به ویژه سردار شهید زاهدی اظهار داشت: دلاورمردان ایرانی به ویژه نیروی هوافضای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی شب گذشته گل کاشتند و از همه آنها کمال تشکر را دارم.

وی افزود: دستور مقام معظم رهبری سیلی زدن به این سگ‌های منطقه بود و دلاورمردان ایرانی این دستور را به نحو احسن انجام دادند.

فرزند شهید زاهدی خاطرنشان کرد: آنچه که مردم عزیز کشورمان شب گذشته ملاحظه کردند تنها بخش کوچک و ناچیزی از توان نظامی ایران بود و چنانچه مقام معظم رهبری دستور بالاتر از سیلی زدن را صادر فرمایند و یا اینکه این رژیم منحوس و جعلی اشتباه مجددی انجام دهد، خواهیم دید که چگونه این رژیم کودک‌کش و جعلی از روی زمین محو خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • رهبر انقلاب به فرزندانشان اجازه نداده‌اند در هیچ کار سیاسی و اقتصادی دخالت کنند | ماجرای هدیه گران قیمتی که رهبری پس دادند
  • روایتی دست اول از عمل جراحی پروستات رهبر انقلاب | هدیه گران قیمتی که رهبری پس دادند چون... | رهبر انقلاب کوهپیمایی و پیاده‌روی روزانه دارند؟
  • رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»
  • حمله موشکی بخش ناچیزی از توان سپاه بود
  • پیام نماینده مقام معظم رهبری در بوشهر در حمایت از حمله موشکی
  • ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد