Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:48:59 GMT

گردنه اصلی انقلاب به دست شورای نگهبان است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۷۱۹۳

گردنه اصلی انقلاب به دست شورای نگهبان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر سه‌شنبه در دیدار مسئولین دفاتر و جمعی از ناظرین شورای نگهبان استان بوشهر اظهار داشت: شورای نگهبان دارای نقش و وظیفه بسیار مهمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی از شورای نگهبان به عنوان یک شورای مقدس و حافظ نظام در ابعاد مختلف نام برد و اضافه کرد: از مسئولیت‌های مهم این نهاد می‌توان به جلوگیری از نفوذ در مراکز تصمیم سازی و تصمیم‌گیری و مدیریتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش شورای نگهبان در حفظ نظام در تمامی ابعاد انقلابی، تصریح کرد: شورای نگهبان حافظ نظام در تمامی ابعاد اسلامیت، قانون مداری و ولایتمداری است.

وی شورای نگهبان را یکی از ارکان مهم در پیشرفت و استقرار نظام دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان تاکنون تلاش‌های بسیار زیادی را برای تخریب شورای نگهبان داشته‌اند و همواره در حال هجمه به سمت شورای نگهبان هستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری عملکرد شورای نگهبان را موفقیت‌آمیز توصیف کرد و افزود: دشمنان از همان ابتدا هجمه بالایی به این نهاد داشته‌اند و قطعا در آینده هجمه های بسیار بیشتری نسبت به شورای نگهبان خواهیم داشت.

وی با اشاره به نقش شورای نگهبان در حراست و اسلامیت نظام و مردم داری خواستار تشریح این نقش مهم توسط شخصیت‌های فرهیخته انقلابی شد و گفت: برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلابی از نکاتی است که باید به آن افتخار کنیم و نشانه صلابت انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان انقلاب هیچ‌گاه باور نمی‌کردند که عمر انقلاب به ۴۰ سال برسد، اضافه کرد: دشمنان برای توقف این نظام انقلاب دسیسه‌های مختلف و متنوعی را طراحی و اجرا کردند.

وی با بیان اینکه گردنه اصلی انقلاب به دست شورای نگهبان است، تاکید کرد: در صورتی که در شورای نگهبان به اندازه سر سوزنی مصلحت اندیشی شود قطعاً مفاسد بسیار زیادی تولید و از همان جا انقلاب دچار بحران خواهد شد.

کد خبر 4349696

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر بوشهر بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد بیرجند شیراز مجلس شورای اسلامی دهه کرامت سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه یاسوج حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی خود نوشت:

بیشتر بخوانید: نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵

««طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1228183 برچسب‌ها بیمه

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد