Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بامیکا جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی

محمدجعفر امامیان، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه در نشست شورای سیاستگذاری جشن‌های بین المللی زیر سایه خورشید و دهه کرامت که در دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت : دهه کرامت امسال - ۲۱ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت- مردم استان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی خواهند شد.

وی افزود: برای حضور کاروان‌های خدام حرم رضوی در بیش از ۲۰۰ محفل و همایش در بیمارستانها، پادگان‌ها و مراکز نظامی، ادارات، زندان و ... در سطح استان برنامه ریزی شده است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی برای برپایی جشن‌های دخترانه در کرمانشاه به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س)، گفت: این جشن‌ها با اولویت مناطق محروم و حاشیه‌ای برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی جشن‌های مردمی در کرمانشاه در دهه کرامت، گفت: انتظار داریم همه مردم پای کار آمده و خودشان در خانه‌ها و محل کار خود جشن‌های دهه کرامت را برپا کنند.

برپایی جشن بزرگ سالروز ولادت امام رضا (ع)، اعزام خدام حرم حضرت معصومه (س) به استان، برنامه ریزی برای اطعام ۳۰ هزار نفر با مشارکت خیرین، اعزام دانش آموزان استثنایی به مشهد مقدس و ... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری در دهه کرامت در استان کرمانشاه است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • سطل‌های زباله در تهران هوشمند می‌شود
  • استخدام بیش از ۴ هزار مراقب بهداشت و سلامت در آموزش و پرورش
  • «قلب سلیم» در شبکه تهران
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • نوسانات بازار برای برای مردم مشکل ساز است
  • مهدی: موظف هستیم تا دقیق‌تر برنامه‌ریزی کنیم
  • تمدید ثبت نام آزمون استخدام نیروی خدمتگزار