Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:56:36 GMT

صنعت نساجی باید در تک‌تک خانه‌های یزد احیا شود

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۷۲۵۲

صنعت نساجی باید در تک‌تک خانه‌های یزد احیا شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود زمانی قمی، ظهر امروز در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: امروز همه صاحبان صنایع باید احساس کنند که دولت با تمام قدرت در کنار آنها است و مشکلات آنها را حل خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه قرار است یک رابط ارزی با معاونت بانک مرکزی در یزد و در بین صنعتگران حضور پیدا کرده و مشکلات را با کمترین نامه نگاری و کمترین زمان حل و فصل کنند، افزود: البته بسیاری از مشکلات مطرح شده در تمام کشور وجود دارد که لازم است با سرعت حل و فصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی قمی همچنین تاکید کرد: همه باید اراده‌ای جدی داشته باشیم تا صنعت نساجی استان یزد دوباره احیا شود و زمانی برسد که مردم برادی دین نساجی به یزد بیایند.

وی تصریح کرد: متاسفانه اکنون پوشاک تولیدی در استان یزد به مهران می‌رود و با مارک ترک به خودمان باز می‌گردد و باید از این روند به سرعت جلوگیری شود.

زمانی خاطرنشان کرد: هیچ‌یک از مدیران استان نباید اجازه دهند مصوبات جلسات اقتصاد مقاومتی روی زمین بماند همه و باید برای تحقق آنها عزم جدی داشته باشیم و حداقل در زمینه صنعت نساجی باید تلاش کنیم تا به زودی تک‌تک خانه‌های یزد دوباره به سمت نساجی روی بیاورند.

استاندار یزد همچنین با اشاره به راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه و فروش صنایع دستی و نساجی در ایام خاصی از سال بیان کرد: البته این اقدام خوبی بود اما از سوی دیگر جفا در حق کسبه خرده‌فروشی است که در طول سال کار کرده و مالیات پرداخت می‌کنند و حالا که چشمشان به شب عید است تا درآمدی کسب کنند، بازارچه‌های موقت بازار آنها را کساد می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه فشار روی تولیدکننده و کارآفرین درست نیست، تصریح کرد: یک بنگاه اقتصادی مولد زمانی می تواند مالیات خود را پرداخت کند که تولید داشته باشد اما اگر نتواند تولید کند و ورشکسته شود، هم خودش درآمد ندارد و هم نمی تواند مالیات خود را به دولت پرداخت کند بنابراین تلاش ما باید رفع مشکلات تولیدکنندگان داخلی باشد.

کد خبر 4349684

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار یزد استانداری یزد یزد بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد بیرجند شیراز مجلس شورای اسلامی دهه کرامت سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه یاسوج حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن کودک تسوجی در استخر

 شادی‌نیا از غرق شدن کودک حدود ۹ ساله در استخر منزلی در روستای حیدرآباد بخش تسوج خبر داد.

وی افزود: عوامل اورژانس تسوج در سر صحنه حاضر و انتقال همراه با عملیات احیا به درمانگاه تسوج انجام شد که متاسفانه از زمان غرق شدگی زمان زیادی گذشته بود و عملیات احیا موثر واقع نشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • پیله مشکلات نوغاندارای؛ نبود صنایع تبدیلی است
  • غرق شدن کودک تسوجی در استخر
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان