Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@21:15:34 GMT

ثروت ثروتمندترین چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۷۳۹۹

به گزارش ایسنا به نقل از فورچون، ثروت جف بزوس تا پایان امروز از ۱۵۰ میلیارد دلار رد شد که ۵۴ میلیارد دلار بیشتر از دومین فرد ثروتمند جهان یعنی بیل گیتس- بنیان گذار و مدیرعامل مایکروسافت- است.

جف بزوس ۵۴ ساله اکنون بیش از هر فرد دیگری از سال ۱۹۸۴ که رده بندی ثروتمندان جهان اعلام شد ثروت دارد.   ثروت بزوس در شرایطی از این میزان می گذرد که آمازون در نظر دارد فروش ویژه تابستانی ۳۶ ساعته خود را ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش ۵۶ درصدی ارزش سهام شرکت آمازون در سال ۲۰۱۸ باعث شده است هر عدد از سهام این شرکت تا آخرین معاملات بورس وال استریت ۱۸۲۵.۷۳ دلار قیمت داشته باشد.

ثروت بزوس امسال بیش از کل ثروت ۵۲ میلیارد دلاری موکاش آمبانی- ثروتمند ترین فرد آسیایی افزایش یافته است. وی هم چنین بیش از خانواده والتون که با ۱۵۱.۵ میلیارد دلار، ثروتمندترین خانواده جهان هستند ثروت دارد.

گزارش بانک مرکزی آمریکا دریافته است که یک درصد از جمعیت آمریکا مالک ۳۸.۶ درصد از کل ثروت این کشور  تا پایان سال ۲۰۱۶ بوده اند. پس از جف بزوس نیز بیل گیتس دومین فرد ثروتمند جهان و آمریکا به شمار می رود.

گیتس ۶۲ ساله که جایگاه ثروتمندترین فرد جهان را از ماه می سال ۲۰۱۳ در اختیار داشت، بیشتر ثروت خود را وقف امور خیریه کرده است که از جمله آنها می‌توان به تعهد ۴.۶ میلیارد دلاری او برای بنیاد خیریه "بیل و مالیندا گیتس" در اوت سال گذشته اشاره کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۷ کشور جهان مقصد کالا‌های صادراتی استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل گمرکات استان مرکزی گفت: این میزان صادرات از نظر ارزش ۱۲ و از نظر وزن ۲۰ درصد افزایش دارد که به ۸۷ کشور جهان صادر شده است.
غلامی افزود: عمده کالا‌های صادراتی استان شامل انواع هیدروکربن ها، سوخت جت، گاز مایع، بلور شیشه ای، عایق‌های رطوبتی و انوع کالا‌های تولیدی است که ۸۳ درصد صادرات به پنج کشور پاکستان، افغانستان، ترکیه، عراق و امارات صادر شده که کشور پاکستان با ۲۹ درصد بیشترین صادرات را داشته است.
اوگفت: همچنین در این مدت ۳۳۲ هزار تن کالا به ارزش حدود ۹۲۹ میلیون دلار از ۵۵ کشور جهان به استان وارد شده که این میزان واردات از نظر ارزش ۴۹ و از نظر وزن ۷۱ درصد رشد دارد.
مدیرکل گمرکات استان شمش آلومینیوم، انواع ماشین آلات خط تولید، انواع اسانس‌های خوراکی و بهداشتی و سایر کالا‌های مورد نیاز واحد‌های تولیدی را عمده‌ترین کالا‌های وارداتی به استان عنوان کرد که از ۵۵ کشور جهان به استان وارد شده است.
غلامی با بیان اینکه درآمد گمرکات استان سال گذشته ۳۶ هزار میلیارد ریال بوده که خوشبختانه از نظر ریالی نیز ۴۲ درصد رشد داشته است، افزود: در این مدت کالا‌های ترانزیتی به مقصد استان هم ۳۹۰ هزار تن بوده که در این زمینه نیز افزایش ۵۴ درصدی را شاهد بودیم.
او تراز تجاری استان در سال گذشته را مثبت اعلام کرد و گفت: پارسال ارزش صادرات کالا ۱۳۰ میلیون دلار و واردات ۳۷۰ میلیون دلار نسبت به سال ۱۴۰۱ بیشتر بو که این نشان از اهمیت به تولید در استان است.

دیگر خبرها

  • صادرات ۲۸ میلیون دلاری مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان
  • بلعیدن جهان به سبک چینی
  • جزئیات مالیات ثروت در ۱۴۰۲/ وصول ۵ میلیارد از خانه های خالی
  • هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴ غوغا می‌کند
  • حتی بیل گیتس هم نگران بیکار شدن است!
  • سلبریتی‌ها چه مهارت‌های جالبی دارند؟ | سرگرمی‌های خرد، ثروت‌هایی کلان
  • ۸۷ کشور جهان مقصد کالا‌های صادراتی استان
  • ضرورت جهاد تبیین و افزایش اعتماد به نفس در بین نخبگان
  • حداقل دستمزد در هر یک از کشور‌های جهان عرب چند دلار است؟
  • حداقل دستمزد در هر یک از کشورهای جهان عرب چند دلار است؟ ( اینفوگرافی)