Web Analytics Made Easy - Statcounter

دله آلی، هافبک تاتنهام، از درخشش مقابل چلسی و پیروزی تاتنهام می گوید. 

طرفداری- دله آلی، هافبک انگلیسی تاتنهام، پس از درخشش مقابل چلسی که منجر به پیروزی 3-1 این تیم در استمفوردبریج شد، در گفتگو با BBC گفت:

اینکه پیروز چنین بازی شویم، احساس فوق العاده ای دارد. ما تیم بزرگی هستیم و به خودمان باور داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی را خیلی خوب شروع کردیم، امّا نتوانستیم موقعیت های زیادی را به وجود بیاوریم و چلسی را تهدید کنیم، ضربه کریستین اریکسن فوق العاده بود و به ما باور و اعتماد به نفس داد. 

دله آلی ادامه داد:

از اینکه دو گل زدم بسیار خوشحالم، امّا از همه مهم تر این بود که خیلی خوب دفاع کردیم و توانستیم پیروزی 3-1 را حفظ کنیم. این برای انسجام خط دفاعی ما، بسیار مهم بود. سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟ در لیگ برتر هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، باید مطمئن شویم به اندازه کافی امتیاز کسب کرده ایم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم

به گزارش خبرگزاری مهر، «لوئیس برنات مولینا» سرمربی تیم ملی قرقیزستان در نشست خبری قبل از بازی با تیم ملی ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.

وی افزود: کاری که ما تا این مرحله کردیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت. از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

کد خبر 6086029

دیگر خبرها

  • ناراحتی آرتتا برای پوچتینو: من کنارتم!
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند