Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@13:49:21 GMT

پروازهای ایران به فرودگاه نجف از سر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۷۴۶۲

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی گفت: پروازهای ایران به فرودگاه نجف پس از مناسب شدن شرایط برای انجام پروازها، از سر گرفته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا جعفرزاده با اشاره به برقراری مجدد پرواز شرکت‌های هواپیمایی ایران به فرودگاه نجف، اظهار داشت: شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند بر اساس مجوزها و برنامه‌های پروازی که مجوز آن را پیش از این از سازمان هواپیمایی کشوری اخذ کرده بودند، پروازهای خود را به فرودگاه نجف برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیش از این هم از سوی سازمان هواپیمایی و انجمن شرکت‌های هواپیمایی تأکید شده بود که ضرورت دارد مسئولان فرودگاه نجف اعلام کنند، شرایط فرودگاه نجف باید برای انجام پرواز مناسب شده است که آنها این مورد را اعلام کردند.

بنابراین گزارش پیش از این اعلام شده بود به دلیل آنکه‌ شرایط نامناسب‌ و تحولات امنیتی‌ در فرودگاه نجف رخ داده است، موقعیت مناسبی برای انجام پروازهای ایرانی به فرودگاه نجف احساس نمی‌شود، بنابراین برای حفظ ایمنی پروازهای مسافری، امکان نشست و برخاست هواپیماهای ایرانی در فرودگاه نجف وجود ندارد.

توقف پروازها به فرودگاه نجف به دلیل ورود گروهی از معترضان عراقی به این فرودگاه در شامگاه جمعه 22 تیرماه صورت گرفت‌؛ آنها به آنچه وضعیت بد خدمات‌رسانی و فساد می‌دانند دست به اعتراض زده بودند؛ معترضان پس از چند ساعت از فرودگاه خارج شدند.

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

به‌گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز (۳۱ فروردین) براساس حملات رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، سازمان هواپیمایی کشور اطلاعیه مبنی بر لغو تمام پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح خبر داد.

اما این ابطال پروازی از ساعت ۵:۳۰ آغاز شد و بنا بود تا ساعت ۱۰:۳۰ ادامه‌دار باشد، که براساس عادی شدن وضعیت، لغو پروازها تا ساعت ۷:۳۰ صبح بیشتر طول نکشید.

جواد صالحی مدیر روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز (۳۱ فروردین) محدودیت پروازی فرودگاه‌ها لغو و تمامی پروازها هم‌اکنون درحال انجام است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه امام در ادامه تاکید کرد: هیچ‌گونه محدودیتی در انجام پروازها وجود ندارد و تنها تا اطلاع ثانوی به «دبی» پرواز با توجه به بارش سنگین در این کشور ممنوع است.

وی برخی شایعات مبنی بر لغو پروازهای عراق - ایران را تکذیب کرد.

کد خبر 6082315 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • خبر فوری سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد: پروازها در این شهرها تعلیق شد
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس