Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@07:18:17 GMT

بخشی نگری از دلایل مهم عدم توسعه متوازن است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۷۴۷۷

بخشی نگری از دلایل مهم عدم توسعه متوازن است

به گزارش ایرنا، سیدموسی خادمی روز سه شنبه در جلسه ستاد راهبردی پیشرفت و آبادانی دلفان در استانداری افزود: محقق نشدن برنامه های توسعه ای در کشور دلایل مختلفی دارد که نگاه جزیره ای و عملکرد های جداگانه بخش ها از دلایل عمده آن محسوب می شود.
وی بخشی نگری در روند توسعه را رشد کاریکاتوری عنوان کرد و اظهار داشت: در نتیجه این نوع نگاه به مقوله توسعه، بخش های مختلف رشد متوازن ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: باید مدل های برنامه ریزی بخشی در کشور به الگوهای منطقه ای و جامع با مدیریت واحدی تبدیل شود که در این مسیر تامین منابع اعتباری هم اهمیت دارد.
استاندار لرستان با تاکید بر اینکه استان خواستار بهره مندی از نرم افزار مدیریتی بنیاد برکت در محرومیت زدایی دلفان است گفت: اجرای موفق این برنامه نیازمند مشارکت جدی مردم منطقه است به نحوی که باید هم در برنامه ریزی و هم در اجرا کمک کنند.
خادمی تصریح کرد: بخش مهمی از آسیب های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی منطقه شناسایی و دسته بندی شده که باید بااجرای درست طرح، این مهم به یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی تبدیل شود.
وی اضافه کرد: با استقرار دفتر ستاد در دلفان، طرح محرومیت زدایی، پیشرفت و آبادانی این منطقه به زودی عملیاتی می شود.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان نیز گفت: در حال حاضر هفت هزار نفر متقاضی جویای کار در دلفان نام نویسی کرده اند.
علی آشتاب افزود: یکهزار و 100 نفر برای دریافت تسهیلات مشاغل خرد و خانگی به بنیاد برکت معرفی شده اند که تاکنون موفق به دریافت وام نشده اند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز گفت: با اقدامات انجام شده، استعمال عمومی مواد مخدر در مراسم و محافل مختلف این شهرستان متوقف شده است.
مجتبی بیرانوند افزود: در این راستا 37 هزار نفر غربالگری شدند که از این تعداد ۷۰۳ نفر نیاز به مداخلات اجتماعی داشتند.
7269/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آسیب های اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مواد مخدر نرم افزار جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، ححت الاسلام محمد مهدی شریف تبار شامگاه دوشنبه در جلسه مرکزی شورای هیئات مذهبی مازندران، از تلاش، فعالیت‌ها، برنامه‌ها، مؤثر بخشی هیئات در مناسبت هاو مدیریت فرهنگی جامعه تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با ابراز خوشحالی از محبت مقام معظم رهبری که از اجرای طرح مسطورا اعلام رضایت و آن را کاری ارزشمند بیان کردند، افزود: دست اندرکاران و حاکمیت از مردمی‌ترین و گسترده‌ترین نهاد، (هیئات مذهبی) در واگذاری مسولیت‌ها و مشارکت در طرح و برنامه استفاده بیشتر و بهتر بردند.

وی گفت: هیئات مذهبی به عنوان بازوان قوی سازمان تبلیغات همواره در تدوین و تبیین برنامه نقش اساسی داشته است.

حجت الاسلام شریف تبار همچنین از پیگیری‌های اعضای هیأت رئیسه شورای هیئات استان در معرفی، هویت بخشی و مشارکت برنامه‌ها، بخصوص در ایام ماه رمضان، جهاد تبیین، زنجیره انسانی جهت حمایت از سپاه مقتدر، دسته روی روز سیزده فروردین که مصادف با شهادت مولا متقیان علی (ع) شده بود، قدر دانی به عمل آورده است.

دراین نشست محمدعلی باقری رئیس شورای هیئات مذهبی از همکاری رؤسای شورای هیئات شهرستان‌ها و همراهی مدیر کل و مجموعه سازمان تبلیغات استان سپاسگزاری کرد.

کد خبر 6085875

دیگر خبرها

  • دلایل فرود نیامدن مجدد انسان روی ماه
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • کتابخانه عمومی بزمان تجهیز می‌شود
  • بخشی از طبیعت بهاری بهشت گردشگری استان قزوین به روایت فیلم
  • برگزاری ۲۴ نمایشگاه صنایع دستی در هفته فرهنگی اصفهان
  • اطلاعیه قطعی گاز درمناطقی از اصفهان و بخشی از شرق
  • دو اطلاعیه از قطعی گاز درمناطقی از اصفهان و بخشی از شرق