Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@22:19:48 GMT

مسی بزرگ ترین بازیکن تاریخ است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۷۴۸۲

مسی بزرگ ترین بازیکن تاریخ است

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ تارنمای خبری گل روز سه شنبه با درج این خبر نوشت: رونالدو و رونی که بین سال های 2004 تا 2009 در اولدترافورد با یکدیگر هم بازی و زوج ویرانگری را تشکیل داده بودند؛ با لباس منچستر مقام قهرمانی لیگ برتر جزیره، لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی انگلیس و جام باشگاه های جهان را از آن خود کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال، کاپیتان اسبق تیم ملی انگلیس که در رقابت های یورو 2004 و جام جهانی 2006 در برابر رونالدو و یارانش نمایش حیرت انگیزی از خود برجای گذاشت؛ حالا با تحسین مسی مصرانه معتقد است که کاپیتان تیم ملی آرژانتین بهترین بازیکن تاریخ است.
رونی که اکنون در تیم «دی سی یونایتد» توپ می زند، در یک برنامه تلویزیونی طنز اظهار داشت: انتخاب من مسی است چرا که به نظر من او بزرگ ترین بازیکن تاریخ است.
مسی و رونالدو هر دو در تقلا برای تکرار درخشش های باشگاهی خود در جام جهانی ناکام ماندند؛ در واقع رونالدو که با هتریک مقابل اسپانیا در بازی نخست و تک گل پیروزی بخش در برابر مراکش در دومین بازی مرحله گروهی، همه کاره پرتغال بود و نوید بخش می نمود؛ با حذف تیمش مقابل اروگوئه کاملا از نظرها محو شد؛ در سوی مقابل آرژانتین هم به رغم حضور مسی به سختی از حذف از مرحله گروهی گریخت و در نهایت هم پس از راهیابی به جمع 16 تیم پایانی، به دست قهرمان این دوره یعنی فرانسه از گردونه رقابت ها کنار رفت.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیونل مسی ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!

اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری از بازیکن ایده‌آل خود رونمایی کرد.

طرفداری | اوستون اورونوف معتقد است پای چپ مسی و پای راست رونالدو فوق العاده است.

اوستون اورونوف ازبک، این روزها در ترکیب پرسپولیس می‌درخشد و از مهره‌های تاثیرگذار سرخ‌ها در نیم‌فصل دوم است.

رسانه طرفداری مدتی است با الهام از یک چالش خارجی، با بازیکنان لیگ برتر و پیشکسوتان گفتگو می‌کند و یک بازیکن کامل از نظر آن‌ها را معرفی می‌کند.

اوستون اورونوف در گفتگو با رسانه طرفداری از بازیکن ایده‌آل خود رونمایی کرد. مسی ایران همچنین تاکید کرد به مسی علاقه زیادی دارد.

یک بازیکن کامل از دید اوستون اورونوف پای چپ: مسی پای راست: رونالدو هوش فوتبالی: اینیستا قدرت بدنی: فندایک سرعت: ام‌ باپه

بیشتر بخوانید:

یک فوتبالیست کامل از دید علی پروین

یک فوتبالیست کامل از دید عبدالکریم حسن

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند