Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روز سه شنبه در مراسمی با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار، حجت الاسلام عباسی رئیس حوزه علمیه، اکبر اسکندری نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خانواده ها، قاریان و حافظان قرآن که در شبستان مسجدالنبی برگزار شد از ۵۱ برگزیده آزمون های سراسری قرآن و مفاهیم تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر اسکندری نژاد در این مراسم گفت: شانزدهمین آزمون سراسری قرآن در ۴ بخش حفظ قرآن، ترجمه مفاهیم، معارف اهل بیت، انس با قرآن برگزار شد و بیش از ۲۴۴۶ نفر در آن شرکت کردند.

وی اضافه کرد: پس از ثبت نام تعداد ۱۹۳۶ نفر در آزمون شرکت کردند و در نهایت ۱۱۵۸ نفر توانستند گواهینامه رسمی قرآنی را دریافت کنند.

اسکندری نژاد تصریح کرد: در تعداد شرکت کنندگان استان قزوین توانست رتبه پنجم کشوری را کسب کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: میزان قبولی شرکت کنندگان بیش از ۶۰ درصد بود و امروز از برگزیدگان آن تجلیل می شود.

در این مراسم از برگزیدگان آزمون سراسری قرآن کریم، موسسات قرآنی و دست اندرکاران برگزاری آزمون تجلیل شد.

کد خبر 4349716

منبع: مهر

کلیدواژه: ارشاد قزوین تجلیل از فعالان قرآنی بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد بیرجند شیراز مجلس شورای اسلامی دهه کرامت سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه یاسوج حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین

قاسم زاده رییس نمایندگان تام الاختیار سازمان سنجش استان قزوین گفت: ۱۵ هزار و ۵۴۲ نفر داوطلب شرکت در نوبت اول آزمون سراسری هستند که ششم و هفتم اردیبهشت با هم رقابت خواهند کرد.

قاسم زاده افزود: ۶ هزار و ۶۴۷ نفر در رشته تجربی، ۹۹۰ نفر در رشته زبان، ۶۲۶ نفر در رشته هنر، هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی در دو نوبت صبح و عصر ششم و هفتم اردیبهشت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گفته وی، آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • رقابت حدود ۱۶ هزار داوطلب قزوینی در کنکور ۱۴۰۳
  • فردا جمعه آخرین فرصت شرکت در آزمون نهایی«زندگی با آیه‌ها»
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار