Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قهرمانی تیم ملی فوتبال فرانسه در مسابقات جام جهانی 2018،باعث شد شرکت چینی «واتی» حامی مالی این تیم، بیش از 4 میلیون دلار متضرر شود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.


شرکت لوازم خانگی «واتی » (Vatti) ، حامی مالی تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه ، به مشتریان خود قول داده بود کسانی که از تاریخ اول ژوئن تا 3 جولای برخی محصولات 4999 یوانی (747 دلاری) این شرکت را خریداری کنند، در صورت قهرمانی آبی‌پوشان فرانسوی، تمام پولی را که برای خرید این محصولات پرداخته اند، به آنها بازمی‌گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا با قهرمانی فرانسه این شرکت اعلام کرده است حدود 29 میلیون یوان (4.3 میلیون دلار) متضرر شده است.
«واتی» اعلام کرد که در طول این مدت فروش عادی این شرکت 20 درصد و فروش آنلاین آن 30 درصد رشد داشته است.فروش محصولات واتی در فروشگاه ها بالغ بر 700 میلیون یوان (104.6 میلیون دلار) و از طریق اینترنت 300 میلیون یوان(44.8 میلیون دلار) بوده است.
در حالی که ضرر و زیان واتی ناشی از تبلیغات «بسته قهرمانی» 79 میلیون یوان(11.8 میلیون دلار) بوده، این شرکت اعلام کرده است که فقط 29 میلیون یوان (4.3 میلیون دلار) به مشتریان اینترنتی خود بازمی گرداند و 50 میلیون یوان دیگر را به فروشگاه های خود که این محصولات را برای انبار خریده اند بازپرداخت می کند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google)استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

مرگ ۲ فرانسوی در جشن قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸


انتهای پیام/


فرانسه قهرمان شد،اسپانسرش خسارت دید

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینجا جام جهانی ۲۰۱۸ دنیای ورزش جام جهانی 2018 روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

هیئت حاکمه فرمول یک شاید مقر صد ساله خود را در فرانسه ترک کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گرندپریکس؛ هیئت حاکمه فرمول یک  (FIA) ممکن است مقر خود را به خارج از فرانسه منتقل کند.

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

بر اساس این گزارش؛ فدراسیون جهانی اتومبیلرانی که بیش از یک قرن در پاریس مستقر است و هم فیفا، یکی دیگر از نهادهای ورزشی جهانی مستقر در پاریس، از سیستم حقوقی و مالیاتی فرانسه که به گفته آنها پاسخگوی نیازهای عملیاتی آنها نیست، ابراز نارضایتی کرده‌اند. نگرانی‌های اصلی این سازمان‌ها شامل «نظام حقوقی و مالیاتی» است که مطابق با فعالیت‌های آنها نیست.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • ابعاد ورشکستگی رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ غزه
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • همشهری:چین و امریکا ۱۵۰۰ میلیارد دلار رابطه مالی دارند، هیچ روز مشترک کاری هم ندارند، پس دنبال تعطیلی شنبه نباشید /۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند