Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرستان دلفان یکی از شهرستان های محروم و جزو ۱۰ شهرستان محروم کشور است، اظهار داشت: برنامه ای از سوی وزارت کشور تدوین شده که کارهایی با برنامه ریزی منطقه ای برای رفع محرومیت در دلفان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تجربه ای در کشور چند سالی به وجود آمده است از جمله در قلعه گنج و جریزه هرمز تصریح کرد: توانستیم مجوز رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) را بگیریم و موافقت کردند که بنیاد برکت مجری این طرح محرومیت زدایی در دلفان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه بخشی از کار متکی به مردم است، افزود: امیدواریم بتوانیم از تجارب دوستان و منابع مالی بنیاد استفاده کنیم و الگوی مناسبی از توسعه منطقه ای متوازن را در دشهرستان دلفان داشته باشیم.

خادمی با اشاره به اینکه مدیر اجرایی طرح نیز معرفی می شود و برنامه ها شروع می شود، یادآور شد: در سال ۹۶ هم حدود یک میلیارد به این موضوع اختصاص دادیم.

وی خاطرنشان کرد: قرار است از تمام فعالیت های اقتصادی دولت، خیرین و مردم در حوزه های زیربنایی، اقتصادی، بهداشتی و درمانی،  آموزش، کمک های موردی، مسکن و ... برای  توسعه متوازن دلفان بهره بگیریم.

کد خبر 4349727

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری لرستان خرم آباد دلفان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد بیرجند شیراز مجلس شورای اسلامی دهه کرامت سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه یاسوج حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: شش عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نجفعلی بارانی بیرانوند اظهار کرد: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون‌شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر 747240

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌ کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار