Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 تیم ملی فرانسه موفق شد در فینالی پر گل کرواسی را در فینال بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد تا برای دومین بار در تاریخ فوتبالش بر بام فوتبال دنیا بایستد. کرواسی، بلژیک و انگلستان هم بعد از فرانسه در رده های دوم تا چهارم این مسابقات قرار گرفتند.

هر چهار تیم حاضر در مرحله نهایی این مسابقات جدا از ستاره‌هایی مثل گریزمان، مودریچ، هازارد، کین و امثال آنها که هیچ کدام شان به (جز تا حدودی مودریچ) فاقد سوپراستارهای کهکشانی بودند و این را می توان وجه تشابه هر چهار تیم حاضر در مرحله نهایی مسابقات دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاید تا پیش از آغاز جام جهانی انتظارات بیشتری از تیم هایی مثل آلمان، پرتغال، اسپانیا، برزیل، آرژانتین  و حتی اروگوئه می رفت. تیم هایی که از سوپراستارهای کهکشانی در ترکیب خود استفاده می کردند. اما در روسیه بر خلاف ادوار گذشته جام های جهانی سوپراستار ها و یا تک ستاره ها کارایی سابق را نداشتند و تیم هایی که از این قبیل بازیکنان سود می بردند نتوانستند موفقیتی در این رویداد بزرگ به دست آورند.

باز ماندن آلمان با ستاره‌هایی که در راس آنها می‌توان از مولر نام برد، برزیل با اعجوبه‌هایی که در راس آنها نیمار قرار داشت، آرژانتین با مسی و اروگوئه با سوارز و کاوانی از راه یافتن از جمع چهار تیم برتر جهان تنها یک پیام برای فوتبال دارد و آن هم اولویت فوتبال تیمی و تاکتیک محور بر فوتبال فردی و ستاره محور است.

اگر بازیکنانی نظیر مودریچ، گریزمان، هازارد و کین با تیم های خود موفق شدند تنها دلیلش قرار گرفتن در خدمت تیم و حل شدن در سیستم های تعریف شده مربیان بود. در بدترین حالت می‌توان گفت این ستاره‌ها بیشتر از ستاره‌های تیم‌هایی که به مرحله نهایی راه نیافتند در خدمت تیم و تاکتیک‌های تیمی بوده و بیشتر گوش به فرمان سرمربی و فرامین تاکتیکی‌اش قرار داشتند.

جام جهانی ۲۰۱۸ مشخص کرد فوتبال دنیا به سمت و سویی رفته که دیگر تک ستاره‌ها کارایی سابق را نداشته و تیم‌های ستاره محور نمی‌توانند در چنین تورنمنت‌های سنگینی موفقیت به دست آورند. 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال آرژانتین تیم ملی فوتبال پرتغال جام جهانی 2018 روسیه لیونل مسی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد

با وجود اینکه هنوز چند هفته به پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس باقی مانده است اما رکورد گلزنی در یک فصل 20 تیمی شکسته شد.

طرفداری | هری مگوایر موفق به زدن گل شماره 1085 در این فصل از مسابقات لیگ برتر انگلیس شد.

با گلزنی هری مگوایر در دقیقه 43 بازی مقابل شفیلدیونایتد، تعداد گل‌های زده شده در این فصل از مسابقات لیگ برتر به عدد 1085 رسید تا بدین‌ترتیب رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک فصل از لیگ ۲۰ تیمی شکسته شود. این رکورد جالب‌توجه در حالی به ثبت رسیده است که هنوز ۴۵ بازی دیگر تا پایان لیگ برتر امسال باقی مانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد