Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد با بیان اینکه عملکرد ۹۹ درصد واحدهای نساجی یزد موفقیت آمیز بوده است افزود: تاکنون ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۱۱۰ واحد نساجی یزد داده شده است. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدرضا علمداریزدی پیش از ظهر امروز در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد با بیان اینکه تسهیلات رونق تولید نساجی را از سال‌های گذشته نگاه ویژه داشتیم اظهار داشت: بازار و قدمت نساجی در استان یزد خوب است و فقط مشکل نقدینگی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد با اشاره به اینکه تا به امروز حدود بیش از 90 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 110 واحد نساجی داده شده است گفت: در کمک‌های فنی و اعتباری که محاسبه صورت گرفته است 7.7 میلیارد تومان نیاز است که به این واحدها کمک‌های فنی و اعتبار داده شود.

وی 99 درصد واحدهای نساجی استان یزد را موفق ارزیابی و اضافه کرد: واحدهای نساجی در استان یزد به خوبی مورد بررسی قرار گرفتند و موفقیت این واحدها به وضوح قابل مشاهده است.

علمدار یزدی ادامه داد: استان یزد از ظرفیت های بسیار زیادی در این حوزه برخوردار است و می توان بیشترین بهره برداری در حوزه نساجی را داشته باشیم که البته این موضوع نیازمند نوآوری و حمایت ویژه در این صنعت است.

وجود حلقه‌های مفقوده‌ای در فضاهای فرعی، پشتیبان و امکانات نرم افزاری نساجی استان یزد

سید مجتبی حسینی پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در این نشست با اشاره به اینکه حلقه‌های مفقوده‌ای در فضاهای فرعی، پشتیبان و امکانات نرم افزاری نساجی استان یزد وجود دارد گفت: اگر به این مسئله در استان پرداخته نشود تاب آوری صنعت نساجی یزد خیلی زیاد نیست و شکننده است.

وی افزود: برای تقویت صنایع استان در مواردی که بیان شد، به این نتیجه رسیدیم که بعضی صنایع و شرکت‌ها در استان یزد باید شکل بگیرند که در این زمینه رایزنی‌ها و جلساتی صورت گرفته که امیدواریم بتوانیم صنایع نساجی در استان یزد را احیا کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد تصریح کرد: نساجی استان از قدیم الایام زبانزد خاص و عام بوده است، پس باید به شکلی عمل کنیم که ان‌شاءالله بتوانیم این صنعت را در استان رشد دهیم و مانند گذشته شهرت آن را بر سر زبان‌ها بیاندازیم.

انتهای پیام/ش

R41376/P1377/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات

بهمن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به آخرین وضعیت طرح لاستیک‌سازی خرم‌آباد، اظهار داشت: اختصاص منابع مالی برای عملیاتی‌شدن این پروژه در سفر رئیس‌جمهور به لرستان تصویب شده است.

لاستیک‌سازی همچنان در مرحله دریافت تسهیلات

وی عنوان کرد: اختصاص اعتبار و تسهیلات برای این طرح اقتصادی در بانک صنعت و معدن مصوب شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه در حال حاضر این طرح اقتصادی در شرف عقد قرارداد با بانک صنعت و معدن است، افزود: می‌طلبد که بانک زودتر اقدام به عقد قرارداد دراین‌رابطه کند.

جعفری، گفت: این طرح اقتصادی مقداری گیر تضامین داشت که فکر می‌کنم طی ماه جاری قرارداد پرداخت تسهیلات به این طرح اقتصادی منعقد شود.

وعده افتتاح کارخانه تولید کاغذ از سنگ الیگودرز در تابستان

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبه دیگر سفر رئیس‌جمهور به لرستان یعنی احداث کارخانه آهک هیدراته پلدختر، افزود: الان این طرح ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، گفت: خردادماه این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

جعفری همچنین با اشاره به طرح تولید کاغذ از سنگ شهرستان الیگودرز، گفت: این طرح نیز در بین مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این طرح نیز تابستان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

تشریح آخرین وضعیت طرح شمش منیزیم الیگودرز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به طرح شمش منیزیم الیگودرز با حجم سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومان به‌عنوان یکی دیگر از طرح‌ها و مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: این طرح به دلیل یک سری مسائل و مشکلات هنوز آغاز نشده است.

جعفری، بیان داشت: دو بار برای این طرح مزایده برگزار شد که هیچ بخش خصوصی دراین‌رابطه مشارکت نکرد.

وی عنوان کرد: در این راستا طرح را عوض کردند، الان در مرحله انتخاب پیمانکار هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با تأکید بر اینکه معدن و زمین نیز در داخل شهرک‌های صنعتی به این طرح واگذار کرده‌ایم، افزود: آغاز عملیات اجرایی این طرح نیز بهار سال جاری آغاز می‌شود.

کد خبر 6087112

دیگر خبرها

  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت