Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین مجمع خانه مشارکت مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئولان شهرستان لنده در این شهرستان برگزارشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از خبرلنده، صبح امروز و با حضور زندی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده،رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده و مسئولان ادارات مختلف این شهرستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت ودرمان برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این جلسه امراله خانی با تشریح مشکلات و مسائل بهداشتی شهرستان لنده به نقش مشارکت مردم در تحقق مسائل بهداشتی گفت:تشکیل خانه مشارکت مردم در حوزه سلامت یکی از مهمترین اقدامات وزارت بهداشت و درمان در عمومی کردن سلامت است.

وی افزود:با تشکیل این خانه می توانیم مردم را به طور ویژه در حوزه بهداشت سهیم کنیم.

رئیس شکه بهداشت ودرمان شهرستان لنده تصریح کرد:با این اقدام شاهد تعامل مستقیم نمایندگان مردم با مسئولان خواهیم بود که این نشانه ای برای رفع دغدغه های  مردمی است.

 

 

زندی در این جلسه ضمن اهمیت مسئله مشارکت عمومی مردم در پیگیری و رفع مشکلات بهداشتی و درمانی گفت: بیش از 75درصد از سهم بیماری های جامعه ناشی از عوامل اجتماعی است که دولت به تنهایی قادر به رفع همه آن نیست بلکه نیازمند مشارکت عمومی است.

وی افزود: تشکیل خانه های مشارکتی در شهرستان ها یک جهش مهم در مردمی کردن بهداشت عمومی است که مردم با نقش نظارتی خود بر عملکرد و رفع مشکلات بهداشتی و درمانی نظارت و پیگیری می نماید.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد:هم اندیشی و همفکری در خصوص رفع مشکلات بهداشتی و درمانی با همکاری و مشارکت مردم می تواند زمینه ساز رفع خیلی از مسائل باشد که نیازمند پیگیری و تلاش است.

وی تاکیدکرد: اولین مجمع خانه مشارکت مردم در شهرستان لنده با انتخاب پنج نفر از افراد نخبه و شهرستان به عنوان اعضای اصلی خانه مشارکت های مردمی شهرستان انتخاب که متشکل از رئیس، نایب رئیس، دبیر و اعضای اصلی و دو نفر هم به عنوان اعضای علی البدال فعالیت خود را نهایی خواهند کرد.

زندی به تجربه موفق بسیج سازندگی در اجرای برخی برنامه های ملی اشاره کرد وگفت: برای تحقق این موضوع مهم نیازمند روحیه جهادی و بسیجی می باشیم که تحقق این مهم نیازمند کار جهادی است.

 

 

حسنعلی حسنپور در ادامه به ارتقای شاخص های توسعه ای در سطح شهرستان اشاره کرد وگفت: یکی از مهمترین زیر ساخت های توسعه ای بحث ارتقای شاخص های سلامت در جامعه است که نیاز یک عزم راسخ ملی است.

وی افزود: همه ادارات و نهادها به خصوص سازمان های مردم نهاد می بایست در خصوص پیشرفت کاری مجمع خانه مشارکت مردمی تلاش کنند.

 

 

در ادامه نیز سرگرد اسفندیار مختاری به ظرفیت های کم نظیر بسیج و سپاه اشاره کرد وگفت: ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر فرصتی است تا از همه دخترانی که بدون شک الگوی آنان این بانوی بزرگوار است قدردانی شود.

وی تاکیدکرد: بسیج و سپاه به عنوان یکی نیروی خدمتگذار آماده ارائه همکاری با شبکه بهداشت و درمان در خصوص رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد:توانمند سازی مردم در حوزه بهداشت و درمان و رفع نیاز های اولیه آنان از مهمترین مطالبات مردم است که امیدواریم با انتخاب این اعضا شاهد تحقق این موضوع در جهت رفع مشکلات باشیم.

 

 

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا با قدردانی از زحمات شبکه بهداشت و درمان در پیگیری مطالبات مردم وارائه خدمات مناسب به مردم باعث رضایتمندی مردم خواهدشد.

وی افزود:باید همه شبکه بهداشت را در جهت ارائه خدمات رسانی به مردم یاری نمائیم تا خدمات به بهترین شکل ممکن به مردم ارائه شود.

 

در پایان این جلسه با انتخاب اعضای حاضر در جلسه به ترتیب:

ایرج جرنده به عنوان رئیس مجمع، امانعلی کریمی زاده به عنوان نایب رئیس مجمع، سید اسماعیل میری به عنوان دبیر مجمع، مجتبی محمدی، حجت الاسلام سید موسی سیروس،عادل ضربی و رقیه کمالی به عنوان عضو مجمع خانه مشارکت مردمی شهرستان لنده برای مدت 2سال انتخاب شدند.

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

 

 

                         

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا

کنفدراسیون مدرن پنتاتلون (ورزش پنجگانه) با حضور نماینده ایران و انتخاب رئیس جدید این کنفدراسیون در کره جنوبی برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال دعوت رسمی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون از همه اعضای آسیایی جهت شرکت در کنگره انتخاباتی، مهدی گودرزی به عنوان نماینده ایران در این مجمع راهبردی شرکت کرد.

گودرزی که پیش از این ریاست فدراسیون سه گانه (ترای اتلون) را برعهده داشت و یکی از نامزدهای ریاست چهار سال آینده است، در نشست انجمن پنتاتلون ضمن استفاده از حق رای ایران جهت انتخابات رئیس و اعضای هیئت رئیسه آسیا، در فرایند اثرگذاری و ظرفیت سازی برای کسب حمایت و کرسی های جهانی در این رشته المپیکی در کنگره جهانی که پس از بازی های المپیک 2024 در اواخر سال میلادی به میزبانی ریاض عربستان برگزار خواهد شد، مشارکت کرد.

پنتاتلون (شامل دویدن، پریدن، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک و کشتی) برای اولین بار در هجدهمین المپیاد در سال 708 قبل از میلاد معرفی شد و جایگاهی منحصر به فردی در آن دوران از بازی های المپیک باستان داشت.

بارون پیر دو کوبرتن، بنیانگذار المپیک مدرن، با تحسین پنتاتلون باستانی  از سال 1909 تلاش کرد این رویداد را دوباره به برنامه المپیک معرفی کند تا در چهاردهمین جلسه کمیته بین المللی المپیک (IOC) در بوداپست (HUN) این ورزش را برای ورود به بازی های المپیک مدرن پذیرفتند و مدرن پنتاتلون در پنجمین دوره بازی های المپیک در استکهلم 1912 (SWE) به یک ورزش المپیکی تبدیل شد و  کماکان در این مسیر در حرکت است.

از سال 2020 میلادی با پیگیری و ارتباطات مستمر مهدی گودرزی که در آن زمان رییس فدراسیون ترای اتلون کشور بود، مدیران ارشد و مجمع عمومی مدرن پنتاتلون عضویت ایران را به طور کامل پذیرفت و گودرزی به عنوان رییس انجمن و موسس مدرن پنتاتلون در اولین اقدام در کنگره جهانی که به صورت آنلاین برگزار می شد در انتخابات جهانی به عنوان نماینده ایران شرکت کرد و این فعالیت با درخشش ورزشکاران ایرانی در اولین مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مدال برنز توسط پارسا محجوب در سال 2022 ادامه یافت تا  فرصت مشارکت خانواده های ایرانی در یک رشته پایه، جذاب، المپیکی فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۰۰مدرسه مختلط در کهگیلویه وبویراحمد
  • ۵۰۰مدرسه مختلط کهگیلویه وبویراحمد نیازمندسرویس بهداشتی مجهزهستند
  • بوشهر پیشرو در تشکیل شهر مولد کشاورزی/ احیای قنات با کمک مردم
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند
  • ۸۰۵ زندانی جرائم غیر عمد در کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند
  • تعاونی اشتغال و تولید در سازمان‌های فارس تشکیل می‌شود
  • دولت می تواند با عرضه تسهیلات بانکی و زمین شهروندان را برای ساختن خانه های خود توانمند کند
  • کارگروه شناخت ظرفیت‌های دشتی در زمینه جهش تولید تشکیل شود
  • آبشار آبریز دشمن زیاری ، نوعروس آبشار‌های کهگیلویه وبویراحمد