Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در جمع مدیران و کارکنان ادارات کل تامین اجتماعی و بهزیستی استان در عکس العمل به خبر ممنوعیت آموزش به دانش آموزان با زبان محلی به نقل از وزیر آموزش و پرورش که در این جلسه به وی پیامک شده بود، افزود: ما به مسایل قومیتی و سایر مسایل دامن نمی زنیم اما مردم آذربایجان انتظار دارند حتی برخی دروس در دانشگاه ها به زبان مادری تدریس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآوری کرد: آذربایجان در راه حفاظت از مرز و بوم جمهوری اسلامی همواره در خط مقدم بوده و در دوران دفاع مقدس نیز آذربایجان شرقی ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار یکی از خانواده های مدافع حرم این خطه با ایشان فرمودند که به کودک خود زبان ترکی یاد دهید زیراکه وی زبان فارسی را یاد خواهد گرفت، اظهار داشت: مردم این دیار همچنان که به آذربایجان و زبان خود عشق و علاقه دارند و پایبند به آرمان های اسلامی و انقلاب هستند، تجاوز و توهین به کشور را نیز خط قرمز خود می دانند.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به نقش آذربایجان در رویدادهای مهم تاریخی کشور به ویژه انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی ادامه داد: مردم این خطه همواره پیشقدم در جریان های انقلابی بودند و در این راه ۲ شهید محراب تقدیم انقلاب اسلامی کردند و لشکر عاشورا نیز در دوران دفاع مقدس به عنوان لشکر نمونه کشور حماسه آفرینی های زیادی کرده است.

وی گفت: گویش های محلی سرمایه های گرانقدر کشور هستند که با فرهنگ های مختلف عجین شده اند و باید آن ها را حفظ کرد.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه یکی از اهداف دشمنان ایجاد تفرقه بین قومیت های مختلف کشور است، افزود: ما نباید با کارهای نسنجیده خود بهانه به دست آنان دهیم.

کد خبر 4349702

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی وزارت آموزش و پرورش بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد بیرجند شیراز مجلس شورای اسلامی دهه کرامت سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه یاسوج حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران

 به گزارش خبرگزاری صداو سیمای استان لرستان ؛به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره)نماینده ولی فقیه و جمعی از روحانیون استان با فرمانده و کارکنان سپاه حضرت ابالفضل (ع) استان دیدار کردند.
نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم،از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نیروی مردمی و همیشه در صحنه نام برد و گفت:روزی پاسداری از انقلاب اسلامی،حضور در صحنه های خدماتی،عمرانی و سازندگی و حضور در جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی است .
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی  با بیان اینکه انقلاب در حال حرکت و جوشش است، افزود:همه نیروهای وفادار به نظام و انقلاب را به حفظ وحدت و همدلی فراخواند.
 حجت الاسلام والمسلمین درویشی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان هم گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از قدرتمندترین نیروهای نظامی دنیا است.
سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان هم تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حاصل تفکر حضرت امام (ره) عنوان کرد و گفت:وجود سپاه درعملیات وعده صادق چنان سیلی به دشمنان وارد کرده که تا سالها این سیلی ماندگار است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شاعران ۱۰ کشور به جشنواره شعر رضوی ترکی می‌آیند
  • پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • رئیسی پیش از سفر به پاکستان و سریلانکا : هدف‌گذاری ما رسیدن به مبادلات ۱۰ میلیارد دلاری است / مردم پاکستان، علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • سپاه صادق
  • پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی