Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: مراسم افتتاحیه اردوهای طرح هجرت 3 دانش‌آموزان حوزه شهیده گروسیان سپاه ناحیه همدان با حضور مسئولین سپاه و آموزش و پرورش استان در مدرسه عطیه واقع در اسلام شهر همدان برگزار شد.

وی افزود: این دوره به مدت 10 روز در این مدرسه برگزار می‌شود و دانش آموزان بسیجی و جهادگر به زیباسازی و تعمیر و مرمت نمازخانه و فضای بیرونی مدرسه و کلاس‌ها می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: هدف از برگزاری این اردوها تمرین خودسازی برای بسیجیان و اثرگذاری مثبت در جامعه و جلوگیری از مستهلک شدن مدارس است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: اردوی جهادی طرح هجرت همدان بسیج دانش آموزی خودسازی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانش آموزان پیشوایی از حمله موشکی سپاه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  تاجیک ، رئیس اداره آموزش و پرورش پیشوا گفت: حملات شب گذشته سپاه موجی از غرور را به تمام آزادگان جهان و خصوصا مردم ایران هدیه کرد.
تاجیک افزود: به همین مناسبت مراسم‌هایی در مدارس شهرستان داشتیم که برنانه متمرکز ما در مدرسه شاهد شهید جنیدی برگزار و در آن جشن شکرگزاری انجام شد.
معلمان مدارس هم ضمن تمجید اقدام تلافی جویانه سپاه پاسداران در موشک باران سرزمین‌های اشغالی گفتند: به قول رهبرمان دوران بزن در رو تمام شده است و اگر دوباره رژیم صهیونیستی بخواهد اقدامی انجام دهد با پاسخ سخت‌تر مواجه خواهد شد و کمترین اقدام جمهوری اسلامی ایران بستن تنگه هرمز است که در آن صورت همه دنیا از این اقدام متضرر خواهندشد.
برنامه شهرستانی و اجتماع مردم امشب و ساعت ۲۰ در میدان شهید چمران برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • حمایت دانش آموزان همدانی از عملیات مقتدرانه سپاه
  • تشکر و قدردانی دانش آموزان مدرسه فاضل لنکرانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی + فیلم
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان همدان آغاز شد
  • اجتماع مردمی در حمایت از اقدام سپاه در حرم رضوی + فیلم
  • حمایت دانش آموزان پیشوایی از حمله موشکی سپاه
  • شادی دانش آموزان اصفهانی از "وعده صادق"
  • آغاز چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان همدان
  • توزیع شیر در مدارس به کجا رسید؟