Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های کشتی آزاد راه و شهرسازی گلستان و پتروشیمی بهشهر به دیدار پایانی مسابقات کشتی آزاد لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در گرگان راه یافتند. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مسابقات مرحله نهایی کشتی آزاد لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امروز با شرکت 4 تیم برتر در سالن امام (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز شد و در پایان تیم‌ های کشتی آزاد راه و شهرسازی گلستان و پتروشیمی بهشهر به دیدار پایانی راه یافته و به لیگ برتر صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدارهای صبح امروز تیم راه و شهرسازی گلستان موفق شد هیئت کشتی بندرگز را شکست دهد و تیم پتروشیمی بهشهر هم برابر شهر بی‌نقطه ساری به پیروزی رسید و به دیدار پایانی راه یافتند.

در دیدار دو تیم راه و شهرسازی گلستان و هیئت کشتی بندرگز، در وزن 57 کیلوگرم احسان سنجوری از هیات کشتی بندرگز ، حمید طهماسبی‌زاده از راه و شهرسازی را شکست داد، در وزن 61 کیلوگرم دانیال حجتی از بندرگز، علی‌‌اکبر زرودی از راه و شهرسازی گلستان را مغلوب کرد.

در وزن 65 کیلوگرم مرتضی غیاثی یاسر حیدر قلی‌نژاد از بندرگز را از پیش رو برداشت، در وزن 70 کیلوگرم حمیدرضا سرگو از راه و شهرسازی موفق شد محمد یوسفی از بندرگز را شکست دهد.

در وزن 74 کیلوگرم مسعود کمروند از راه و شهرسازی مقابل علی‌بابا نظری پیروز شد، در وزن 79 کیلوگرم مجتبی اصغری از راه و شهرسازی محمدجواد حمیدی از بندرگز را شکست داد.

در وزن 86 کیلوگرم مسعود مددی از بندرگز آرش نیرآبادی را از پیش‌رو برداشت، در وزن 92 کیلوگرم رضا بیات از راه و شهرسازی بابک صفری از بندرگز را مغلوب کرد، در وزن 97 کیلوگرم به علت اینکه بندرگز کشتی‌گیری را در اختیار نداشت، علی شعبانی از راه و شهرسازی به عنوان پیروز میدان معرفی شد و در وزن 125 کیلوگرم سید احمد موسوی از راه و شهرسازی موفق شد الیاس بختیاری از بندرگز را مغلوب کند.

دیدار پایانی و رده بندی عصر امروز برگزار و در پایان این مسابقات 3 تیم برتر راهی لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور خواهند شد.

انتهای پیام/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، تیم والیبال رضوان موتو مجومرد در رده سنی آزاد در مسابقات جام رمضان شهرستان اشکذر موفق شد در یک رقابت حساس و نفس‌گیر در دیدار پایانی در حالیکه دو دست اول را از دست داده بود، سه دست پایانی را با برد پشت سر گذاشته و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.  تیم مجومرد در مرحله نیمه نهایی با شکست دادن تیم اشکذر مدافع عنوان قهرمانی به مرحله نهایی راه پیدا کرده بود.  در پایان این مسابقات بعد از مجومرد تیم‌های ابراهیم آباد و اشکذر به ترتیب بر سکو‌های دوم و سوم قرار گرفتند.  این مسابقات با حضور هشت تیم به میزبانی دهیاری رستاق در سالن ورزشی شهدای بندر آباد برگزار شد.  همچنین تیم والیبال نونهالان مدرسه امیدان مجومرد در جمع شش تیم شرکت کننده به مقام قهرمانی رسید.

دیگر خبرها

  • عبور کشتی از سالِ سنگین با یک رفتن غیرمنتظره و ۷ سهمیه
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • اسامی و زمان دعوت‌شدگان تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد
  • ۱۵ کشتی گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان
  • نجات مسافر از گل و لای خلیج گرگان
  • نور، میزبان اردوی تیم کشتی آزاد جوانان