Web Analytics Made Easy - Statcounter

پندار توفیقی در مورد نامه‌ای که باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در مورد سوپرجام زده شده، اظهار داشت: از یک ماه پیش با توجه به اینکه 4 بازیکن در تیم ملی داشتیم و البته با توجه به مصدومیت روزبه چشمی و اینکه موانعی در نقل و انتقالات وجود داشت و البته استراحت ملی‌پوشان با دستور سرمربی اعلام کردیم که زمان سوپرجام تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: ما همان زمان نامه‌نگاری‌هایی با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انجام دادیم و حتی وزیر ورزش هم در جریان این موضوع قرار دارد. ما گفتیم با توجه به حضور پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و نیاز به تقویت تیم‌ها و آماده سازی مناسب جهت حضور در آسیا به خاطر بالا رفتن پرچم ایران با این پیشنهاد موافقت کنند، اما متاسفانه این اتفاق تا امروز با تصمیمی منطقی روبرو نشد. 

معاون ورزشی باشگاه استقلال افزود: بی شک سازمان لیگ می‌توانست شرایطی فراهم کند که مشکلی در این خصوص ایجاد نشود و هواداران پرشور استقلال هم دچار ناراحتی و یاس نشوند، اما شاید کمی بی درایتی باعث ایجاد چنین حواشی شد. اینکه چرا سازمان لیگ درخواست ما را تایید نکرد جای سوال دارد. البته امیدواریم قبل از اینکه تبعات چنین تصمیمی بیشتر نشده تاریخی جدید برای دربی مشخص شود تا پرسپولیس و استقلال در یک دربی زیبا به مصاف هم بروند. 

توفیقی عنوان کرد: اینکه برخی می‌گویند استقلال ترسیده است واقعا خنده‌دار است، با وجود شفر مشکلی با چنین دربی‌هایی نداریم، ولی معتقدیم که باید در جنگی برابر در زمانی مناسب و با تمام قوا دو تیم به مصاف هم بروند و آن زمان خیلی چیز‌ها مشخص می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال سازمان لیگ تیم ملی فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ قهرمانان آسیا ایران استقلال پندار توفیقی سوپر جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران

ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس هنوز به تیم های شان اضافه نشدند

طرفداری | ماشاریپوف و ارونوف از هفته آینده در تمرینات استقلال و پرسپولیس شرکت می کنند.

جلال‌الدین ماشاریپوف و اوستون ارونوف، از هفته آینده در تمرینات سرخابی ها حاضر خواهند شد.

این دو بازیکن که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع آبی‌پوشان و سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شده بودند، در فیفادی اخیر در تیم ملی ازبکستان حضور داشتند و پس از درخشش برای کشورشان، روز یکشنبه به تهران بازمی‌گردند.

حضور ماشاریپوف و ارونوف در ترکیب استقلال و پرسپولیس، به شدت برای اوسمار و نکونام اهمیت دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • عکس| هاشمی‌نسب به یاد روزهای تاریخی دربی
  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • ۸ نکته مهم در زمان خرید پرینتر که باید به آن توجه کنید
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • عکس| کنایه خنده‌دار به واگذاری تیم استقلال و پرسپولیس
  • کاش هیچ وقت به استقلال نمی‌رفتم!/ اگر زمان به عقب برگردد...