Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از اینکه از جام جهانی به ایران برگشت، با پیشنهادهایی از سوی لیگ های خارجی مواجه و همین امر باعث شد تا شایعه جدایی او از پرسپولیس شنیده شود.

در همین راستا وکیل این بازیکن روز گذشته به محل باشگاه پرسپولیس رفته بود تا مذاکراتی را بر سر قرارداد این بازیکن با مدیران این باشگاه انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل امیری در جلسه روز گذشته از مسئولان باشگاه پرسپولیس  درخواست فرصتی 48 ساعته کرده تا موکلش تصمیم نهایی خود را مبنی بر جدایی یا ماندن در پرسپولیس اعلام کند.

وکیل وحید امیری به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که این بازیکن از تیم‌های قطری و ترکیه‌ای پیشنهادهای 600،700 هزار دلاری(حدود 5 میلیارد تومان) دریافت کرده و می‌خواهد روی این پیشنهادها کمی فکر کند. در این بین گفته می‌شود امیری حاضر است با نصف مبلغ پیشنهادهای خارجی خود یعنی با مبلغی بین 2 تا 2/5 میلیارد تومان به اضافه آپشن در پرسپولیس بماند و از این تیم جدا نشود.

در همین راستا هم باشگاه پرسپولیس که اوضاع مالی خیلی خوبی ندارد، بیش از مبلغ 2 یا 2/5 میلیارد نمی‌تواند به امیری بدهد و باید دید در نهایت این بازیکن چه تصمیمی برای آینده خود می‌گیرد.

طبق اعلام وکیل امیری به مسئولان باشگاه پرسپولیس، این بازیکن طی امروز و فردا تصمیم نهایی خود را برای ماندن یا جدایی از پرسپولیس اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ برتر وحید امیری پرسپولیس نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  وحید شمسایی بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد