Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با صدور احکام جداگانه‌ای اعضای ستاد «صیانت از حقوق شهروندی» و «صیانت از عفاف و حجاب» در واحد کرج این دانشگاه را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمدحسن برهانی‌فر درباره برنامه‌های فرهنگی واحد دانشگاهی کرج گفت: «مسائل فرهنگی و اقدامات تاثیرگذار بر فرهنگ دانشجویان، کارکنان و استادان در دانشگاه از دغدغه‌ها و اولویت‌های برنامه‌ریزی در این دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی تصریح کرد: «مناسب‌ترین نوع اقدام فرهنگی در راستای تاثیرگذاری، اقدامی است که با فرهنگ‌سازی و به صورت غیر مستقیم بر عملکرد جامعه موثر باشد و این امر نیازمند حساسیت و دقت نظر فراوانی است.»

برهانی‌فر با توضیحاتی درباره تاثیرات فرهنگی اجرای برنامه‌های علمی، پژوهشی و اجرایی دانشگاه بر جامعه ادامه داد: «پیوست نگاری فرهنگی نیز از مسائلی است که باید در دانشگاه به عنوان بخشی مهم از جامعه به آن توجه ویژه داشت و این موضوع هم در منویات مقام معظم رهبری و هم در تاکید دکتر رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به آن توجه شده است.»

این دو ستاد تخصصی در سال‌های گذشته نیز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و با رویکردهای فرهنگی متناسب با وضعیت جامعه فعالیت داشته است.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است

استاندار مرکزی گفت: حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از روابط عمومی فراجا، فرزاد مخلص الائمه در آئین تجلیل از فعالان طرح نور با بیان اینکه حیات فرهنگی، وجه تمایزی است که بین انسان و حیوان قائل هستیم، افزود: انسان دارای قوه تعقل و تفکر است که بقیه موجودات از این قوه برخوردار نیستند.

وی با اشاره به نقش سبک زندگی اسلامی و عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده افزود: بحث عفاف و حجاب باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و امروز استحکام بنیان خانواده با بی حجابی مورد تهدید است چرا که برهنگی و بی‌حجابی حد و مرز ندارد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌ها مهم انسان قوه تفکر و تعقل است گفت: عقیده‌ای که مبتنی بر تفکر نباشد و بر اساس تقلید باشد نه تنها اسلام با آن موافق نیست بلکه مبارزه هم می‌کند.

مخلص‌الائمه ادامه داد: در ارتباط با بحث عفاف و حجاب دشمنان انقلاب اسلامی بر موجی سوار شدند که ناظر به حیات فرهنگی و استحکام خانواده است، چرا که بانوان پایه اصلی این استحکام در جامعه‌ی اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: در سنوات اخیر توجه تمام نیروهای فرهنگی و دستگاه‌های متولی به این موضوع جلب شد که در حوزه عفاف حجاب به اندازه کافی کار فرهنگی صورت نگرفته است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه ارتقای حیات فرهنگی نیازمند کار عمیق فرهنگی است، گفت: در این زمینه تمامی بخش‌ها وظایفی برعهده دارند و باید حضور مؤثری در ستاد عفاف و حجاب استان داشته باشند.

مخلص‌الائمه با تقدیر از اجرای طرح نور و تأکید بر وظیفه‌ی تمامی دستگاه‌ها در همراهی با این طرح، تاکید کرد: این طرح در استان مرکزی کاملاً موفق بوده است و بازتاب و همراهی خوبی را از سوی مردم در سطح جامعه شاهد هستیم.

کد خبر 748504

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • تجمع بانوان قمی حمایت از طرح نور عفاف و حجاب