Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، علیرضا دباغ عبداللهی روز سه شنبه گفت: این جشنواره در بازه زمانی سه تا پنجم مرداد سال جاری شامل بخش های مسابقات استعدادیابی آشپزی، انتخاب بهترین مراکز عرضه غذا و اهدای جوایز نفیس به برندگان برتر است.
او اظهار داشت: جوایز نفیس نقدی از جمله 30 میلیون ریال برای نفر اول ، 20 میلیون ریال برای نفر دوم و 10 میلیون ریال برای نفر سوم در بخش استعدادیابی آشپزی عمومی پیش بینی شده و این رقابت فرصتی برای معرفی جاذبه های گردشگری استان اردبیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در بخش مراکز عرضه غذا و آشپزان حرفه ای ضمن ارائه گواهی نامه معتبر و حضور در رقابت ملی به عنوان مراکز مورد تایید در کتاب معرفی آشپزان و مراکز عرضه معتبر غذا برای بهره مندی صنعت گردشگری منتشر خواهد شد.
او از علاقه مندان خواست برای ثبت نام و شرکت در جشنواره با معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به شماره 04533252707 و یا 09147063293 تماس بگیرند.
آبگوشت ، چیغیرتما ، آش دوغ ، آش شیر ، ترشی قورمه ، دمی ‌یارما ، تاس‌ کباب ، گیلدیک آشی (نسترن وحشی) ، یرکوکی خورشی (خورشت هویج) ، دلمه ، کوفته ، کوکو و خشیل از جمله غذاهای سنتی استان اردبیل است.
6018/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان اردبیل جاذبه های گردشگری استان شیر صنایع دستی و گردشگری گردشگری جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند

سرپرست دفتر اصفهان کارت و مدیر عامل شرکت نیک‌اندیش گفت: در حوزه گردشگری در بخش پرداخت بر پایه ارز در کشور مشکل داریم، ما نیز در مراکز تفریحی شهر با این دغدغه روبه‌رو هستیم و اگر شرکت‌های دانش‌بنیان‌ محصول آماده‌ای دارند که بتواند به حوزه گردشگری کمک کند، از آن استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرهاد گلی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در برنامه پنجشنبه‌های فناور (فصلی نو در حمایت از زیست بوم فناوری)، ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال در حوزه‌های حمل‌ونقل و ترافیک، اصفهان کارت اظهار کرد: زیر ساخت‌های سرویس‌هایی که ارائه می‌شود، توسط گروه‌های مختلف دانش‌بنیان ایجاد شده است و رشد ایجاد شده به‌واسطه تعامل با بخش خصوصی است.

وی افزود: در ۱۵ سال گذشته فعالیت‌هایی که انجام شده در دو بخش توسعه زیرساخت‌ها و افزایش ضریب نفوذ بوده است.

سرپرست دفتر اصفهان کارت و مدیر عامل شرکت نیک‌اندیش با تاکید بر اینکه هاب هماهنگی میان بانک‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌ها و گروهی از سرویس گیرنده‌ها هستیم که سازمان یا پذیرنده هستند، یادآور شد: نخستین تراکنش به سال ۱۳۸۹ بازمی‌گردد، اما سال به سال ضریب نفوذ را افزایش دادیم و سال جاری نیز به‌دنبال توسعه سیستم هستیم.

گلی با تشریح سرویس‌های مختلف اصفهان کارت اظهار کرد: هفت میلیون کارت با نام و بدون نام در دست مردم است که ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار کارت فعال که در شش ماه گذشته تراکنش داشته است، داریم.

وی ادامه داد: جمع تراکنش (شارژ) مصرف روزانه ۵۰۰ هزار تراکنش است، در حالی که در سال گذشته ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بلیت در مراکز تفریحی صادر شده است.

سرپرست دفتر اصفهان کارت و مدیر عامل شرکت نیک‌اندیش ادامه داد: کسب و کارهایی که در حوزه خصوصی با ما تعامل دارند، در سال ۱۰۰ میلیارد تومان پول به سمت خودشان می‌برند، در این راستا روزانه یک میلیارد تومان تراکنش مختلف در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود.

گلی با اشاره به نیازها و چالش‌ها در این بخش تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل گردشگری و پرداخت بر پایه ارز در کشور مشکل و ضعف داریم، ما نیز در مراکز تفریحی با این دغدغه روبه‌رو هستیم، اگر شرکت‌های دانش‌بنیان محصول آماده‌ای دارند که بتواند به حوزه گردشگری کمک کند، از آن استقبال می‌کنیم؛ موضوع مهمی که در هر نشست برای توسعه حوزه گردشگری به آن تاکید می‌شود، اما نتوانستیم درباره آن پیشرفتی داشته باشیم.

وی همکاری با سایر سامانه‌های گردشگری برای فروش بلیت در مراکز زیرمجموعه شهرداری را با تعامل مشترک مهم دانست و گفت: برای ایجاد پکیج حمل‌ونقل گردشگری جهت مدیریت تقاضا و عرضه در ساماندهی گردشگران داخلی و خارجی در حوزه شهری ضعف داریم که دلیل آن سخت بودن هماهنگی‌های بین بخشی است.

وی با اشاره به تأمین مالی جمعی پروژه‌های مختلف شهرداری اصفهان گفت: علاقمند هستیم تا از سرمایه‌های کوچک برای پروژه‌های بزرگ استفاده کنیم.

سرپرست دفتر اصفهان کارت و مدیر عامل شرکت نیک‌اندیش تصریح کرد: اعطای اعتبار مالی به شهروندان یا سازمان‌ها، ارائه زیرساخت اعتباری به عموم شهروندان، اجرای مدل‌های شبیه «برات کارت» برای پیمانکاران شهرداری، راه‌اندازی «اصفهان مارکت» با هزینه بسیار کم با توجه به شبکه گسترده فروشگاه‌ها و کاربران اصفهان کارت از دیگر نیازهای این مجموعه است.

کد خبر 747801

دیگر خبرها

  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان