Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین کنفرانس بین‌المللی فناوری موج میلیمتری و تراهرتز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر غلامرضا مرادی، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: به دنبال چهار دوره ارائه موفق، پنجمین کنفرانس بین‌المللی فناوری موج میلیمتری و تراهرتز توسط قطب علمی سیستم‌های مخابرات رادیوئی فرکانس بالای دانشگاه صنعتی امیرکبیر و قطب علمی سیستم‌های الکترومغناطیسی کاربردی دانشگاه تهران در تاریخ 27 الی 29 آذرماه 1397 در  دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیته اجرایی کنفرانس فناوری موج میلیمتری و تراهرتز با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس، گسترش دانش فنی در شناخت و به کارگیری فناوری موج میلیمتری و تراهرتز، تبادل نظر علمی و ارائه آخرین یافته‌های تحقیقاتی مرتبط است.

مرادی ضمن اشاره به برگزاری برنامه‌های جنبی شامل میزگرد و ارائه کارگاه‌های آموزشی توسط متخصصین و صاحبنظران پیرامون محورهای کنفرانس بیان کرد: آنتن و انتشار امواج، ادوات و مدارها، اندازه‌گیری، سیستم‌های مخابراتی، مایکرو ویو فتونیک، پلاسمونیک، گرافن و فرامواد، مدل‌سازی و روش‌های عددی و  همچنین فناوری‌های مرتبط با 5G، IoT  و ITS ، از محورهای مهم این کنفرانس سه روزه است.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر آخرین مهلت ارسال مقالات را  23 مهرماه اعلام کرد و در پایان گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی http://client.mmwatt2018.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دانشگاه اميركبير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد

خطیبی معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه شورای دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: با سفر رئیس جمهور و تخصیص اعتبارات لازم پروژه های نیمه تمام این مرکز آموزش عالی به سرانجام برسد.

وی در ادامه با اشاره به قابلیت های اعضای هیات علمی این دانشگاه خواستار افزایش پایه های تشویقی شد و گفت: تلاش زیادی برای راه‌اندازی بورس صنعتی دانشجویان صورت گرفته که امیدواریم اعضای هیات علمی با نگاهی جامع‌تر موجب مصرف بهینه علم در کنار تولید علم شوند و این زنجیره را کامل کنند.

خطیبی به راه‌اندازی سامانه نان و قابلیت‌های آن در پایان نامه‌های دانشجویی اشاره کرد و خواستار ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت، جامعه و پارک علم و فناوری استان شد.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود هم در این جلسه گفت: این مرکز آموزش عالی علاوه بر قرارگیری در رتبه ششم دانشگاه‌های صنعتی کشور، به دلیل کسب رتبه های متعدد در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی از جایگاه ارزشمندی در استان و کشور برخوردار است.

مرتضی ایزدفرد به پروژه های ناتمام این دانشگاه اشاره کرد و خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر برای تکمیل و به سرانجام رساندن به موقع این پروژه ها شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی
  • آخرین دستاوردهای حوزه پایداری انرژی بررسی شد
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی در کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری
  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود