Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمدرضا مقیمی" ضمن تسلیت به مردم ایران به ویژه هموطنان استان کردستان درباره شناسایی قربانیان حادثه ناگوار اتوبوس سنندج، اظهار داشت: با اعلام تصادف دلخراش اتوبوس مسافربری سنندج – تهران با تانکر حمل نفت مازوت در یکی از بلوارهای شهر سنندج که به آتش گرفتن مسافران آن منجر شده بود، ماموران تشخیص هویت پلیس آگاهی استان پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کاری خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اعزام دو اکیپ از تیم دی وی آی و بررسی صحنه جرم اداره تشخیص هویت با کلیه امکانات و تجهیزات به محل حادثه اشاره و بیان کرد: پس از هماهنگی لازم و انتقال اجساد، از 11 پیکر شامل 2 زن، یک پسر بچه و 9 مرد توسط کارشناسان  نمونه برداری به منظور شناسایی هویت آنها صورت گرفت.

رئیس پلیس آگاهی ناجا، شدت سوختگی قربانیان این حادثه را شدید عنوان و خاطرنشان کرد: کارشناسان تیم دی وی آی پس از انجام آزمایشات و بررسی های لازم و نیز با توجه به علائم و مشخصه هایی که از سوی خانواده های مسافران ارائه شد، تعداد 10 نفر از اجساد را شناسایی کردند.

سردار مقیمی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضائی پیکر جان باختگان به خانواده های آنها تحویل داده شد، گفت: یک نفر از اجساد باقی مانده که احتمالا مربوط به راننده تریلی است از سوی خانواده وی شناسایی نشد که پس از جواب آزمایش DNA ، هویت وی اعلام خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اتوبوس تشخیص هویت تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۲ سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت طی ۲۴ ساعت گذشته

ایسنا/قزوین سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از وقوع دومین سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - رشت بر اثر برخورد زنجیره‌ای خودروها با انتقال ۱۰ مصدوم به بیمارستان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

ناصر صبوری غیاثوند درخصوص وقوع سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت، اظهار کرد: صبح امروز هفتم فروردین برخورد زنجیره‌ای خودروها با یکدیگر در آزاد راه قزوین - رشت اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: این تصادف در کیلومتر ۵۷ آزادراه قزوین- رشت و در مسیر شمالی نزدیک تونل ۴۰۰ متری و حوالی طارم روی داد و بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات از پایگاه‌های شیرین سو و کوگیر به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: این حادثه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی چهار مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۶ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، صبوری خاطرنشان کرد: شب گذشته نیز یک حادثه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت کیلومتر ۵۰ و نزدیک به طارم سفلی رخ داده بود که ۹ مصدوم برجای گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت
  • مسیرهای خدمات دهی اتوبوس وتاکسی و مترو در روز قدس مشخص شد
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • جانباختگان تصادف در کردستان به ۱۰ نفر رسید
  • یک فوتی و ۸ مصدوم در دو سانحه رانندگی در خوزستان
  • ۱۲ مصدوم در دو حادثه رانندگی در خوزستان
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • وقوع ۲ سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت طی ۲۴ ساعت گذشته
  • شناسایی ۵۲ نقطه مستعد آبگرفتگی در سنندج