Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سرخپوشان پایتخت علی رغم محرومیت از نقل و انتقالات، عملکرد خوبی در خرید بازیکن داشته و با خرید مهدی شریفی، مهدی شیری، مهدی ترابی و سروش رفیعی جای خالی بازیکنان جدا شده را پر کرده اند. البته آن ها تا نیم فصل باید با مهره های فعلی در مسابقات حاضر شوند و همین موضوع سبب شده تا ارزش حفظ ستاره ای به نام وحید امیری بالا و بالاتر برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او دو فصل پیش در حالی به پرسپولیس پیوست که 28 ساله بود و برخی از فوتبال دوستان با بدبینی خاصی به این انتقال نگاه می کردند اما امیری نمایش هایی بهتر از قبل را در پرسپولیس ارائه کرد و حالا اگر قرار باشد عوامل مهم موفقیت قرمزها در دو فصل اخیر را بگوییم، بدون شک از امیری نیز نام خواهیم برد.

 

او علی رغم کیفیت بالای فنی، از شخصیت بسیار بزرگ و با ثباتی نیز بهره مند است. دلیل محبوبیتش نیز در کنار عملکرد فوق العاده‌ی فوتبالی همین اخلاقش می باشد.

 

حال امیری که قراردادی با پرسپولیس ندارد، پس از جام جهانی با پیشنهادات مختلف خارجی روبرو شده که باتوجه به رشد ارزش دلار نسبت به ریال، از لحاظ مالی نیز بسیار مناسب هستند. علاوه بر چند تیم اروپایی، پیشنهادهایی از باشگاه های حوزه خلیج فارس نیز به امیری رسیده اند. در شرایط عادی تیم های عربی معمولا پیشنهادات هنگفتی به بازیکنان می دهند و حالا افزایش ارزش ارز خارجی سبب شده تا این موضوع بیش از پیش به چشم بیاید.

 

در چنین شرایطی کار پرسپولیسی ها برای تمدید قرارداد با امیری بسیار سخت تر شده است. آن ها احتمالا برای راضی کردن امیری باید به اندازه پیشنهادات خارجی یا چیزی نزدیک به آن هزینه کنند تا ستاره لرستانی شان، قید لژیونرشدن را بزند. تمدید قراردادی که ممکن است رکورد نقل و انتقالات تابستانی را بشکند و البته امیری هم نشان داده که لیاقت هزینه های این چنینی را دارد.

 

اما در صورتی که پرسپولیسی ها به هر شکل بتوانند با امیری تمدید کنند، گام بلندی در راستای موفقیت در لیگ هجدهم بر خواهند داشت.

 

ورزش سه

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نقل وانتقالات وحید امیری پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی

آفتاب‌‌نیوز :

سرخپوشان پایتخت در حالی پای به هفته بیست و چهارم خواهند گذاشت که دیدار با صنعت نفت از اهمیت بسیار زیادی برای شاگردان اوسمار برخوردار است و آن‌ها در صورت غلبه بر حریف آبادانی فرصت تکیه بر صدر جدول را هم خواهند داشت.

با این حال صدرنشینی پرسپولیس به متغیر دیگری هم نیاز دارد و آن هم توقف تیم فوتبال استقلال است. البته حالا حتی در صورت تساوی استقلال هم پرسپولیس با یک پیروزی امتیازات خود را از رقیب سنتی بیشتر خواهد کرد و بدون توجه به تفاضل گل در مسیر صدرنشینی قرار می‌گیرد.

نکته جالب این است که با وجود از دست رفتن امتیازات مختلف از جمله سه امتیاز بازی حساس با اراک، پرسپولیس همچنان شانس این را دارد که در صورت برد در تمام بازی‌ها، به حدنصاب ۷۰ امتیازی برسد.

بهترین قهرمان فوتبال ایران تیم استقلال است که در لیگ بیست و یکم همراه با فرهاد مجیدی ۶۸ امتیاز به دست آورد. این تیم در هفته پایانی فرصت خوبی داشت تا با شکست حریفش به اولین قهرمان هفتاد امتیازی فوتبال ایران تبدیل شود. همچنین پرسپولیس همراه با برانکو و یحیی گل‌محمدی به رکورد ۶۷ و ۶۶ امتیاز در پایان فصل رسیده بود.

این در حالی است که استقلال هم در صورت پیروزی مقابل تمام حریفان به رکورد ۷۱ امتیاز خواهد رسید و شاید این رالی جذاب بین اوسمار و نکونام باشد تا بتوانند خود را به عنوان بهترین قهرمان و البته نایب قهرمان فوتبال ایران مطرح کنند؛ آیا آن‌ها می‌توانند به این رکورد برسند؟

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • بارسلونا رقیب محبوب ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا
  • وقتی نیامده محبوب مادریدی‌ها می‌شوی؛ کیلیان ام باپه، قاتل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!