Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور سپهوند ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۱۲ هزار ناظر در شبکه نظارت بر انتخابات لرستان سازماندهی شده اند، اظهار داشت: تعداد شعب در انتخابات، بر اساس نوع انتخابات پیش بینی می شوند.

وی بیان داشت: به طور معمول در انتخابات ریاست جمهوری که همزمان با انتخابات شوراها برگزار می شود حدود هزار و ۸۰۰ شعبه اخذ رای در استان فعال می کنیم، اما در انتخابات مجلس شورای همراه با انتخابات مجلس خبرگان رهبری و یا انتخابات مجلس به صورت جداگانه بالغ بر هزار و ۴۰۰ شعبه اخذ رای را در سطح استان فعال می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان با اشاره به نگاه و رضایتمندی مسئولان شورای نگهبان نسبت به برگزاری انتخابات در لرستان، عنوان کرد: شورای نگهبان پارامترهایی را برای ارزیابی دفاتر نظارت در استان ها و شهرستان ها دارد و یکی از آنها اجرای دقیق و قانونی ابلاغیه ها و دستور العمل های شورای نگهبان در سطح دفاتر استانی و شهرستانی است.

سپهوند تاکید کرد: دفتر استان لرستان و شهرستان های تابعه نسبت به دستورالعمل های شورای نگهبان به صورت دقیق عمل کرده و بازرسین شورای نگهبان در بازرسی های نوبه ای و انتخاباتی خود در اجرای دقیق دستورالعمل ها به این جمع بندی رسیدند که لرستان ضوابط اجرایی را به صورت دقیق اجرا می کند.

وی با بیان اینکه پارامتر دیگر شورای نگهبان برای ارزیابی دفاتر استانی و شهرستانی بحث آموزش هایی بوده که دفاتر برای ناظرین برگزار می کنند است، افزود: سقف هایی در این زمینه تعیین می شود و در این زمینه بازدیدهایی انجام می گیرد و با ارزیابی های صورت گرفته به این جمع بندی رسیدند که لرستان در اجرای این پارامتر نیز موفق عمل کرده است.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان با اشاره به اینکه پارامتر دیگر ارزیابی دفاتر استانی و شهرستانی بحث سازماندهی شبکه ناظرین است، عنوان کرد: در این راستا لرستان در سازماندهی شعب ناظرین یکی از استان های رتبه برتر در کشور بود.

کد خبر 4349781

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری ایران 96 شورای نگهبان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد بیرجند شیراز مجلس شورای اسلامی دهه کرامت سانحه تصادف یاسوج خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند

 احمد وحیدی عصر سه‌شنبه در حاشیه آیین معارفه استاندار لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: با پشت سرگذاشتن مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب ۲۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه به دور دوم کشیده شد.

وی اظهار داشت: در این مرحله انتخابات در هشت حوزه انتخابات الکترونیکی است و حوزه‌هایی که بیش از یک نماینده انتخاب می‌شود مراحل انتخابات بصورت تمام الکترونیکی است.

وی ادامه داد:تمام مقدمات آماده شده است و در روز ۲۱ اردیبهشت مرحله دوم انتخابات برگزار می‌شود که از مردم دعوت می‌شود در این دوره از انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

وحیدی با اشاره به مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهور به لرستان گفت: مصوبات دور نخست سفر به لرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: موضوعات کلانی مانند سد معشوره کار یک روزه نیست و سدی بزرگ با حجم ۹۰۰ میلیون متر مکعب نیازمند مقدماتی است که انجام شده و منابع تامین خواهد شد.

او با اشاره به اجرای طرح راه آهن نیز ادامه داد:این طرح در سال‌های پیشین ۳۸ درصد پیشرفت داشت و در سال گذشته نیز ۱۳ درصد رشد داشته است که مشکلی ساده حقوقی در این طرح وجود دارد که به زودی برطرف خواهد شد و تمام مشکلات حقوقی مورد نظر مردم در دستور کار قرار دارد.

وزیر کشور ادامه داد: لرستان مورد توجه رییس جمهور و دولت قرار دارد و با حمایت جدی مبالغ و اعتبارات قابل توجهی برای استان مقرر خواهد شد و سرمایه گذاری بخش خصوصی و بستر سازی بسیار خوبی تا ۲۰ همت در لرستان در نظر گرفته شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند