Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-16@22:03:09 GMT

شلاق زدن گروهیِ دانش آموزان در مدرسه! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۸۶۷۵

‍‍‍‍‍‍

یک معلم چینی در عملی وحشیانه اقدام به شلاق زدن دانش آموزان کلاسش کرد.

به گزارش شریان نیوز،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است عمل وحشیانه یک معلم را در یکی از مدارس چین به تصویر می کشد. در این ویدئو این معلم در حال شلاق زدن دانش آموزان دیده می شود. در حالی که دانش آموزان در دو صف در بیرون از کلاس ایستاده اند به ترتیب در مقابل معلم زن قرار می گیرند و تنبیه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا دانش آموزان به دلیل کامل نکردن تکالیف درس انگلیسی مورد تنبیه قرار گرفتند. صدای ضربات که با دسته جارو انجام می شد به حدی بود که در طرف دیگر مدرسه شنیده می شد.

بنا به گزارش رسانه های چین، این حادثه در تاریخ 14 جولای و در یکی از مدارس راهنمایی شهر " میانژو" چین اتفاق افتاد. این ویدئو بلافاصله در شبکه های اجتماعی در چین منتشر شد و مسئولان مدرسه را مجبور به واکنش کرد. " جیانگ گوآنژو"، مدیر این مدرسه راهنمایی در این خصوص گفت : " ما در حال بررسی این موضوع هستیم و تحقیقاتی از دانش آموزان، والدین آنها و معلم مربوطه انجام داده ایم."

جیانگ افزود در صورتی که مشخص شود این معلم مقررات مدرسه را زیر پا نهاده است مطمئنا مورد مجازات قرار خواهد گرفت.

loadingجهت دانلود فایل کلیک نمائید

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در مدرسه علمیه مروی

مراسم رونمایی از کتاب «منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش» روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۳، با حضور رضامراد صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش و اعضای کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حوزه علمیه مروی برگزار می‌شود.

در این کتاب اندیشه رهبر انقلاب در خصوص آموزش و پرورش به صورت منظومه‌ای محور بندی، دسته بندی شده و جامع، مورد نظر قرار گرفته است و اگر کسی بخواهد اندیشه ایشان را در خصوص جایگاه آموزش و پرورش، بایدها و نبایدهای آموزشی و پرورش، الزامات تحول بنیادین، الزامات محتوای کتب درسی، نظام الگویی، منزلت معلم، کارکرد معلم، الزامات معیشت معلم و… را به صورت یک کل منسجم و ساختار مند مورد نظر و مداقه قرار دهد مطالعه کتاب پیش رو به وی توصیه می‌شود.

کتاب که به قلم احمد نادری بوده و توسط انتشارات حوزه علمیه مروی به چاپ رسیده است به هشت فصل با عناوین، جایگاه و اهمیت آموزش و پرورش، الزامات آموزش و پرورش؛ بایدها، مشکلات نظام آموزشی فعلی، گفتمان رهبری؛ نظام الگویی، هویت معلم؛ معلم کیست؟، سند انحرافی ۲۰۳۰، ضرورت وجود معاونت پرورشی، الزامات محتوای کتب درسی؛ تقسیم شده و شامل تمام بیانات رهبر معظم انقلاب تا سال ۱۴۰۲ می‌باشد.

گفتنی است مراسم رونمایی از کتاب ساعت ۱۳ در سالن اجتماعات حوزه علمیه مروی واقع در خیابان ناصر خسرو، کوچه مروی، حوزه علمیه مروی ۲، با حضور اساتید، طلاب و مقامات ملی و کشوری برگزار می‌گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مکالمه خنده دار مادربزرگ و محسن در مدرسه با لهجه شیرازی
  • رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در مدرسه علمیه مروی
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دست‌آوردی داشته؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • تشکر و قدردانی دانش آموزان مدرسه فاضل لنکرانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی + فیلم
  • وقتی بازی و خلاقیت، چاشنی آموزش می‌شود
  • معلمان شهید در هفته بزرگداشت معلم به دانش‌آموزان معرفی شوند
  • افزایش۵۰ درصدی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش
  • راه اندازی سامانه همیار معلم و اصلاح برنامه‌های درسی فنی و حرفه‌ای