Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، نشریه فوربز پردرآمدترین مشاهیر و سرگرمی‌سازان جهان در سال ۲۰۱۸ میلادی را منتشر کرد.

 

فلوید مِی‌وِدِر، مشت‌زن آمریکایی با درآمدی بالغ بر ۲۸۵ میلیون دلار در صدر این لیست قرار گرفت در حالیکه جرج کلونی، هنرپیشه معروف و کایلی جنر، مدل ۲۱ ساله آمریکایی به ترتیب با درآمد ۲۳۹ میلیون دلار و ۱۶۶/۵ میلیون دلار در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فلوید مِی‌وِدِر که در تمام مسابقات عمرش شکست‌ناپذیر باقی ماند بارها از سوی نشریه فوربز پردرآمدترین ورزشکار جهان معرفی شده است.

 

فلوید مِی‌وِدِر که در تمام مسابقات عمرش شکست‌ناپذیر باقی ماند.عکس از رویترز

 

کایلی جنر که جوانترین فامیل خانواده کارداشیان به شمار می‌آید به یُمن مارک تازه لوازم آرایشی خود به جوان‌ترین زن پر درآمد سال در این لیست تبدیل شده است. خواهر ناتنی او کیم کارداشیان با ۶۷ میلیون دلار درآمد سی‌امین فرد این سیاهه است.

 

کایلی جنر، خواهر ناتنی کیم کارداشیان دومین نفر در لیست پردرآمدترین مشاهیر امسال شد. عکس از رویترز

 

نام دو گروه‌ محبوب موسیقی یعنی U2 و Coldplay نیز در میان ده نام نخست این لیست و درست پیش از لیونل مسی، فوق‌ستاره فوتبال آرژانتین (۱۱۱ میلیون دلار) به چشم می‌خورد. رونالدو، دیگر فوق‌ ستاره فوتبال جهان هم با درآمد ۲ میلیون دلار کمتر از مسی (۱۰۸ میلیون دلار) در جایگاه دهم لیست قرار گرفته است. حال آنکه نیمار ستاره فوتبال برزیل سیزدهمین نفر این سیاهه است.

 

جرج کلونی با ۲۳۹ میلیون دلار درآمد در جایگاه دوم لیست مشاهیر پردرآمد قرار گرفت. عکس از رویترز

 

دیوید کاپرفیلد شعبده‌باز معروف با ۶۲ میلیون دلار درآمد نفر ۳۳ و جی. کی. رولینگ، نویسنده مجموعه کتاب‌های هری پاتر با ۵۴ میلیون دلار عایدی نفر ۴۲ است.

 

نام بسیاری از ورزشکاران، هنرپیشگان، مجریان تلویزیونی در این لیست دو هفته نامه مشهور فوربز که مجموعا ۱۰۰ تن را معرفی کرده دیده می‌شود.

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فوربز نشریه جهان جام نیوز مشاهیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان

رانندگان تاکسی در بسیاری از شهرهای جهان از جمله انگلیس، استرالیا و فرانسه از شرکت آمریکایی تاکسی اینترنتی "اوبر" به دلیل از دست دادن درآمد خود شکایت کردند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از یورونیوز، رانندگان تاکسی در بسیاری از شهرهای جهان از جمله انگلیس، استرالیا و فرانسه از شرکت آمریکایی تاکسی اینترنتی "اوبر" به دلیل از دست دادن درآمد خود شکایت کردند.

بر اساس این گزارش، بیش از 10000 نفر از رانندگان تاکسی‌های سیاه لندن از اوبر شکایتی را به ارزش 250 میلیون پوند (291.7 میلیون یورو) تنظیم کردند.

بر اساس این گزارش، آنها ادعا می‌کنند که اوبر مجوز خود را برای فعالیت در لندن از طریق راه‌های غیرقانونی به دست آورده است.

شرکت‌های حقوقی "میشکان دی ریا" Mishcon de Reya و "مدیریت آرجی‌ال" RGL Management که در حال رسیدگی به این شکایت هستند، می گویند که هر یک از این 10000 راننده تاکسی به طور بالقوه می تواند حدود 25000 پوند غرامت دریافت کند.

در این شکایت آمده است که شرکت "حمل و نقل برای لندن" TfL به دلیل شفاف نبودن مدل کسب و کار اوبر، گمراه شده و به این شرکت مجوز اپراتور استخدام خصوصی داده است.

همچنین ادعا شده است که شرکت اوبر به TfL گفته است که تمام رزروها را خود مدیریت خواهد کرد، اما در واقعیت، این شرکت به طور منظم رزروها را به رانندگان واگذار می‌کند که به دلیل قوانین حمل و نقل محلی می‌تواند عواقب قانونی زیادی در پی داشته باشد.

قبل از این که شکایت اخیر ضربه دیگری به اوبر وارد کند، این شرکت تلاش کرده بود تا رانندگان تاکسی‌های سیاه لندن را با شرکت دادن آنها در برنامه خود، آرام کند.

این شکایت در لندن آخرین مورد از پرونده های مشابه علیه اوبر در سراسر جهان، از استرالیا گرفته تا پاریس است، چرا که هزاران راننده تاکسی استدلال می کنند که این شرکت در کاهش درآمد آنها مقصر بوده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • باارزش‌ترین باشگاه‌های فوتبال دنیا؛ منچستریونایتد در صدر
  • رشد ۳۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی در فروردین ۱۴۰۳
  • رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!
  • تجربه دزد آمریکایی از سرقت خودروهای گران / سرقت در 6 ثانیه، درآمد 50 هزار دلار کمتر از یک ساعت (فیلم)
  • فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل
  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • استاندار اصفهان: امسال باید سال امیدآفرینی در استان باشد
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو