Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عملیات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از فرآورش بیش از 3 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در سه ماهه نخست امسال در این مجتمع گازی خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد فرزانه‌ مقدم با اعلام این خبر  اظهار کرد: آمار عملکرد تولید در این پالایشگاه حاکی از فرآورش 3 میلیارد و 131 میلیون متر مکعب گاز است که نسبت به برنامه 4 درصد رشد را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در این مدت 162 هزار بشکه میعانات گازی نیز  استحصال شده است.

مدیر عملیات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با اشاره به اینکه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوگرد در سطح کشور به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: میزان تولید گوگرد 127 هزار تن بوده است که نسبت به برنامه تولید، 4 درصد رشد داشته است.

فرزانه‌مقدم ادامه داد: در بازه زمانی 3ماهه نخست امسال 683 میلیون متر مکعب گاز طبیعی به مخزن ذخیره‌سازی شوریجه تزریق شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 632 میلیون مترمکعب بوده است.

مدیر عملیات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد تاکید کرد: تزریق گاز طبیعی به مخزن ذخیره‌سازی شوریجه در این بازه زمانی،8 درصد رشد را نشان می‌دهد.

فرزانه‌مقدم اضافه کرد: تعمیرات اساسی واحدهای 4 تصفیه گاز و 2 بازیافت گوگرد نیز در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پالایشگاه هاشمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از وقوع سیل در ابرکوه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید یحیی هاشمی نژاد با اشاره به ورود سامانه‌های بارشی متعدد به استان اظهار داشت: با همکاری واحد رودخانه‌ها و سواحل بخشی از بستر رودخانه گاشار به عنوان اصلی‌ترین مسیل این شهرستان لایروبی شده است. 


وی افزود: عملیات بهسازی و مرمت بند تغذیه مصنوعی رحیم آباد با پیشرفت حدود ۷۰ درصدی همراه است که این عمل باعث افزایش تاب آوری این بند در مواجهه با سیل خواهد بود. 


هاشمی نژاد در ادامه تصریح کرد: در زمان بارندگی گروه گشت و بازرسی و دیگر همکاران این اداره در حالت آماده باش کامل هستند و به صورت مستمر بندها، رودخانه‌ها و محل‌های حادثه خیز را رصد و پایش می‌کنند تا در صورت بروز مشکل فورا وارد عمل شوند. 


وی همچنین به برگزاری جلسات متعدد در محل فرمانداری جهت ارائه راه حل دفع سیلاب‌های غرب ابرکوه اشاره کرد و اظهار داشت: این موضوع توسط مشاور در حال مطالعه می‌باشد.

دیگر خبرها

  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • پیشگیری از وقوع سیل در ابرکوه
  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیونی را به صاحبش برگرداند
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند
  • بازگرداندن کیف پول ۷۲ میلیون تومانی به صاحبش
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • بررسی زمینه‌های تحقق جهش تولید در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت ایران
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد