Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-19@06:09:45 GMT

فروش پیتزای ۳۸ میلیون تومانی در میدان ونک

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۰۰۴

فروش پیتزای ۳۸ میلیون تومانی در میدان ونک



 رویداد۲۴رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری صندوق‌دار یک پیتزا فروشی که اقدام به برداشت غیرمجاز ۳۸ میلیون تومانی از حساب مشتری این مغازه در میدان ونک کرده بود، خبر داد.

 در تاریخ ۱۵ خرداد ماه امسال پرونده‌ای از شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه ۷ تهران تحت عنوان کلاهبرداری و تحصیل مال به طریق نامشروع در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت که مالباخته در شکایاتش عنوان کرده بود مبلغ ۳۸ میلیون تومان از حساب بانکی‌اش به صورت غیر مجاز برداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مالباخته پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: چند روز قبل برای سفارش پیتزا به مغازه ساندویچ فروشی در حوالی میدان ونک رفته بودم که پس از خروج از مغازه متوجه شدم کارت بانکی خود را در محل جا گذاشته‌ام اما در زمان بازگشت دوباره به مغازه برای دریافت کارت عابربانک متوجه شدم که کارت بانکی‌ام گم شده است. من هم به تصور اینکه کسی رمز عابربانک مرا ندارد، فردای آن روز برای مسدودی کارت خود اقدام کرده و متوجه برداشت مبلغ ۳۸ میلیون تومان از حساب بانکی خود شدم که بلافاصله طرح شکایت کردم.

کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با مراجعه به مغازه پیتزا فروشی و بازبینی دقیق تصاویر دوربینهای مداربسته اطمینان پیدا کردند که مالباخته کارت عابربانک خود را همراه با رمز آن، برای پرداخت پول به صندوق دار تحویل داده اما صندوق دار کارت عابر بانک را به وی پس نداده است که در همین راستا تحقیقات از صندوق دار مغازه در دستور کار قرار گرفت کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که صاحب مغازه اخیرا اقدام به بکارگیری یکی از اتباع غیرمجاز متعلق به سایر کشورها در مغازه خود کرده است و مالباخته نیز کارت عابربانک خود را برای پرداخت پول پیتزا در اختیار این فرد به عنوان صندوق دار قرار داده و او نیز کارت مالباخته را مسترد نکرده است.

دستگیری این فرد به عنوان متهم اصلی پرونده در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت اما به دلیل اینکه صاحب مغازه بدون توجه به دستورالعمل‌های صادره از سوی وزارت کار در عدم بکارگیری اتباع بیگانه فاقد مجوز اقامت اقدام به بکارگیری این فرد به نام عبدالرئوف در مغازه اش کرده بود، عملا در مراحل اولیه تحقیقات هیچگونه نشانی مشخصی از وی در اختیار کارآگاهان وجود نداشت.

در ادامه و با بررسی دقیق تراکنش مالی حساب مالباخته، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی دیگر از اتباع بیگانه دارای مجوز اقامت به نام نادر شدند که عبدالرئوف با مراجعه به محل کار وی ، مبلغ ۳۸ میلیون تومان پول داخل حساب مالباخته را از طریق دستگاه کارتخوان خارج و معادل آن را دریافت کرده و پس از آن متواری شده است.

نادر با اطلاع از برداشت غیرمجاز پول از حساب مالباخته به کارآگاهان گفت: عبدالرئوف با دردست داشتن یک کارت عابربانک به بنده مراجعه کرده و به بهانه اینکه کارت عابربانک متعلق به پدرزنش است و در قبال دریافت شیربها آن را از پدرزنش گرفته، مبلغ ۳۸میلیون تومان را در دستگاه کارتخوان مغازه کشید و من نیز معادل همین مبلغ را به او پرداخت کردم و پس از آن هیچ اطلاعی از وی ندارم.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کاراگاه محمد نادربیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام خبر دستگیری متهم اصلی پرونده گفت : کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با بهره گیری از اطلاعات به دست آمده موفق به شناسایی مخفیگاه متهم اصلی پرونده در یکی از شهرکهای حاشیه شهر تهران شده و پیش از اقدام متهم برای فرار از کشور ، وی را در مبادی خروجی شهر تهران دستگیر و به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

وی افزود: در بازرسی دقیق از اموال همراه متهم مبلغ ۳۸ میلیون پول نقد خارج شده از حساب شاکی پرونده نیز از وی کشف و توقیف شد و برابر هماهنگی با مقام قضایی به شاکی پرونده مسترد شد.


منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پیتزا صندوق دار ونک پول نقد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مرد جوان در لواسان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی‌ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بامداد دوشنبه بیست و یکم اسفندماه، درگیری مرگبار ۲ مرد در یکی از خیابان‌های محله لواسان تهران از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد؛ با اعلام این خبر تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: تیم جنایی در محل حادثه با جسد مردی حدوداً ۳۸ ساله مواجه شدند که براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتول که برای خوردن جگر به لواسان آمده بوده به‌خاطر قیمت با صاحب جگرکی درگیر شده و هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کلید خورد و هویت متهم شناسایی شد که کارآگاهان در گام بعدی مرد جنایتکار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر کردند.

سردار گودرزی گفت: مرد جگرفروش پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به قتل مرد در محله لواسان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با دستور قضائی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کد خبر 6057457

دیگر خبرها

  • بازداشت سارقان موبایل ۵۰ نفر در تهران
  • فروش طلاهای تقلبی توسط یک باند
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران/ کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد با فروش طلای تقلبی در تهران
  • انهدام باند فروش طلا‌های تقلبی در تهرا
  • شگرد خاص یک زن و مرد برای فروش طلای تقلبی + جزئیات دستگیری
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران
  • قتل مرد جوان در لواسان
  • قتل در لواسان بر سر جگر