Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@15:14:41 GMT

پرسپولیس 3 بر 0 برنده و قهرمان سوپرجام اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۲۴۱

پرسپولیس 3 بر 0 برنده و قهرمان سوپرجام اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، موضوع اصلی این روزهای فوتبال ایران یعنی برگزاری بازی سوپرجام بالاخره با نظر سازمان لیگ به پایان رسید و طبق اعلام مسئولان این تیم پرسپولیس است که به عنوان برنده این بازی معرفی می شود. روابط عمومی سازمان لیگ در این باره اعلام کرد:  به دلیل انصراف باشگاه استقلال از حضور در مسابقه سوپرجام، دیدار دو ‏تیم استقلال و پرسپولیس در روز 29 تیرماه 1397 برگزار نمی شود و طبق مقررات تیم پرسپولیس 3 بر صفر برنده این مسابقه ‏و قهرمان سوپرجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در روزهای اخیر و با توجه به بازگشت پرسپولیسی ها از اردوی تدارکاتی خود و اظهارتمایل این تیم برای برگزاری این بازی کار را برای مسئولان سازمان لیگ سخت کرده بود چرا که آبی پوشان تمایلی به برگزاری این دیدار نداشتند و در تاریخ مورد نظر نیز در حال گذراندن برنامه های تمرینی در اردوی تدارکاتی خواهند بود. با توجه به این موضوع مسئولان سازمان لیگ که در دو راهی برگزاری و یا لغو این بازی قرار داشتند به ناگاه تصمیمی جالب گرفتند که طی آن پرسپولیس را به عنوان برنده این بازی اعلام کردند. 


بدین ترتیب تمام حواشی مربوط به برگزاری و یا عدم برگزاری این بازی را باید پایان یافته تلقی کرد. دیداری که به دلیل حضور استقلالی ها در اردوی تدارکاتی آلمان برگزار نخواهد شد و به این ترتیب شاگردان برانکو که فصل قبل نیز با شکست تیم نفت تهران موفق به کسب این عنوان شده بودند برای دومین سال پیاپی به عنوان قهرمان سوپرجام ایران معرفی شدند.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی

پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک در بازی خارج از خانه مقابل لوریان برنده شد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک برنده شد.

در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه عثمان دمبله (دقایق۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی ۱۳ امتیاز اختلاف دارد. لوریان رده هفدهمی هم ۲۶ امتیازی باقی ماند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟