Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم زارع، بابیان اینکه در زندگی نیازمندان جامعه سهم هزینه‌های اوقات فراغت بسیار ناچیز و در حد صفر است، گفت: کمک به بهره‌مندی این اقشار از مواهبی مانند سفرهای زیارتی، تفریحی و آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی، کمک به کاستن از عوارض فقر و افزایش عزت‌نفس این اقشار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به نیازمندان را یکی از اولویت‌های کمیته امداد اصفهان در راستای فراهم کردن زمینه‌های توانمندی مددجویان اعلام کرد و افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها در تابستان امسال تعداد مددجویان بهره‌مند از این خدمات با ۲۰ درصد رشد به ۳۰ هزار نفر خواهد رسید.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه هزار و ۵۵۰ نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در تابستان امسال به اردوهای سراسری در استان‌های البرز، قم، همدان، گیلان و خراسان رضوی اعزام می‌شوند، افزود: هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان نیز در قالب طرح شوق زیارت به زیارت امام رضا (ع) نائل می‌شوند.

زارع با اشاره به فعالیت کانون‌های دائم و موقت این نهاد در تابستان گفت: چهار هزار و ۳۰۰ نفر در کانون‌های دائم، هزار نفر به‌واسطه کانون‌های فرهنگی موقت این نهاد و دو هزار و ۵۰۰ نفر با معرفی به ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی در تابستان امسال از کلاس‌های متنوع فرهنگی، مذهبی، هنری و ورزشی بهره‌مند می‌شوند.

وی تعطیلات تابستان را فرصت مناسبی برای برپایی کلاس‌های آموزش خانواده دانست و گفت: پیش‌بینی می‌شود ۱۷ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در تابستان امسال از این آموزش‌ها در قالب دوره‌های سبک زندگی و کارگاه‌های مهارت زندگی بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، مذهبی و تفریحی استان را یکی از برنامه‌های این نهاد در تابستان سال جاری برشمرد و گفت: به دنبال فراهم کردن شرایطی هستیم تا یک هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان اصفهانی نیز در تابستان امسال از اردوهای زیارتی و تفریحی درون استانی بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سعید بیگی با بیان این که اقدامات زیست محیطی شرکت ساماندهی به دو‌ بخش اصلی تقسیم می‌شود، اظهار کرد: بخش اول اقدامات نظارتی شرکت است که در قالب اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری در حیطه فعالیت‌های صنفی انجام می‌شود. براساس این بند از قانون، شهرداری موظف به جلوگیری از مزاحمت مشاغل و کسب‌هایی است که با انتشار دود و آلودگی باعث آلودگی هوای شهرها می‌شود.

وی با اشاره به این که اقدامات توسعه‌ای بخش دیگری از اقدامات زیست محیطی شرکت است، تصریح کرد: شرکت ساماندهی اقدام به ساخت 15 جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون 4 جایگاه به بهره‌برداری رسیده و 11 جایگاه‌ دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره اهمیت زیست محیطی ایجاد جایگاه‌های سوخت بیشتر در شهر عنوان کرد: این اقدام می‌تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف‌های طولانی برای سوخت‌گیری کمک شایانی به حفظ محیط‌زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

راه‌اندازی 3 جایگاه سوخت کوچک مقیاس در مرکز تهران

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات توسعه‌ای شرکت، ایجاد تصفیه‌خانه پساب بازار پرندگان است که با به‌کارگیری آن، علاوه بر کاهش آلودگی، امکان استفاده مجدد از پساب برای آبیاری فضای سبز، کاهش مصرف و استفاده بهینه از آب فراهم می‌شود.

به گفته بیگی، برای رعایت هرچه بیشتر ملاحظات محیط زیستی در بازار پرندگان، نماینده اداره حفاظت محیط زیست تهران در این مجموعه مستقر شده است تا تعاملات لازم برای بهبود شرایط زیست محیطی انجام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری از فروردین ماه امسال
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه