Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در راس هیاتی از فرودگاه بین‌المللی پیام بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، مه آبادی امروز به همراه مدیرعامل، هیات مدیره و مدیران ارشد فرودگاه بین المللی پیام از ترمینال مسافری، سطح پروازی باند، پروژه آسفالت ریزی باند، فضای استریپ پروازی، سطوح اپرون فرودگاه، تجهیزات روشنایی اپرون، محل پارک پوزیشن هواپیما، تجهیزات اطفا حریق فرودگاه و ساختمان ایمنی زمینی و آتش نشانی بازدید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های ایران در حاشیه این بازدید، گفت: اطلاعات خیلی خوبی را شنیدیم و شاهد تحولات خوبی بودم و امیدوارم که برنامه های فرودگاه بین المللی پیام به سرعت اجرا شود چرا که مسافری شدن این فرودگاه یک رویداد بزرگ است. 

وی افزود: مجموعه پیام با پذیرش پروژه مسافری کردن فرودگاه، فداکاری کرده و به نفع مردم قدم بر می دارد چرا که این امر مستلزم سرمایه گذاری بالا، پذیرش مشکلات متعدد و مسئولیت پذیری فراوان است.

مه آبادی تصریح کرد: مقامات محلی استان البرز باید همکاری خود را با پیام بیش از پیش افزایش دهند چرا که مدیران و همکاران این مجموعه خدمتی مازاد بر مسولیت تعریف شده خود ارائه می دهند و این یعنی با شرایط موجود در حال فدارکاری هستند.

مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران درباره استانداردهای مسافری شدن فرودگاه پیام گفت: مسلما تغییر کاربری فرودگاه تمامی استانداردهای ناظر بر فرودگاه را تغییر خواهد داد. همچنین با این تغییر باید در جهت ایمنی پروازها، استاندارهای ایکائو موبه مو لحاظ شود.

مه آبادی در پایان ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در فرودگاه بین المللی پیام، اظهار داشت: الحمدالله سرعت انجام کارها، ایجاد زیرساخت ها و اصلاحات صورت گرفته که توسط سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ شده بود، تحسین برانگیز است و امیدواریم این توان مدیریتی بعد از مسافری شدن نیز ادامه یابد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 روشنایی سازمان هواپیمایی کشوری سرمایه گذاری مدیر عامل شرکت هواپیما جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل امام حسنی ها رویداد قرآنی بزرگ و غرور آفرین بود

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری جشن محفل امام حسنی‌ها که روز گذشته در مجموعه ورزشی آزادی تهران برپا شد، گفت: من هم توفیق پیدا کردم و به همراه خانواده ام در جشن و محفل امام حسنی ها حضور پیدا کردم.

وی‌افزود: به تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این محفل قرآنی خدا قوت می‌گویم.

وی‌افزود: امروز رییس جمهور هم در جلسه دولت از دست اندرکاران برگزاری این برنامه و مردمی که این چنین پر شور جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) را برگزار کردند، تشکر کردند.

بهادری جهرمی اظهار کرد: محفل و رویداد قرآنی بزرگی در جامعه اسلامی برگزار شد که هم پر شور و هم غرور آفرین بود.

کد خبر 6063549

دیگر خبرها

  • محفل امام حسنی ها رویداد قرآنی بزرگ و غرور آفرین بود
  • توسعه فرودگاه گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • گذری به مدرسه‌های تاریخی در گذر بازار اصفهان
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه
  • توسعه فرودگاه بین‌المللی گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • چهارمحال و بختیاری میزبان رویداد گردشگری در سطح ملی یا بین‌المللی باشد
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ فروردین