Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌هاي سعيد فتاحي واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌هاي سعيد فتاحي درباره لغو ديدار سوپرجام با انتشار اطلاعيه‌اي واکنش نشان داد.
در اين بيانيه آمده است:
صحبت‌هاي فتاحي درباره لغو ديدار سوپرجام بار ديگر حقانيت باشگاه استقلال را ثابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقاي سعيد فتاحي درباره اعتراض باشگاه استقلال در گفت و گويي گفتند: در جلسه امروز (سه‌شنبه) آقاي ملکي از استقلال حضور داشت و ما هم بر اساس نامه‌اي که افتخاري به سازمان ليگ ارسال کرده بود درباره سوپرجام تصميم‌گيري کرديم. افتخاري در آن نامه اعلام کرده بود که اگر تاريخ بازي تغيير نکند، در اين بازي حضور پيدا نمي‌کنند. ما در اين جلسه موضوع تعويق سوپرجام را بررسي کرديم اما در نهايت به نتيجه‌اي نرسيديم. اگر اين دو تيم خواهان برگزاري اين ديدار در تاريخ ديگري بودند، بايد بدون حضور ملي‌پوشان‌شان به ميدان مي‌رفتند.
ابهام اول درباره صحبت هاي ايشان به موضوع عدم جمع بندي درباره تعويق ديدار سوپرکاپ است. ايشان در صحبت هاي خود صراحتا گفتند که به دليل عدم جمع بندي، اين تصميم را اتخاذ کردند و به اين موضوع اعتراف کردند که باشگاه استقلال در نامه خود خواهان تعويق و نه لغو اين ديدار بوده است.
ابهام دوم درباره نامه آقاي افتخاري مبني بر انصراف از اين ديدار است. باشگاه استقلال بدون ابهام، نامه خود را منتشر کرده و در اين نامه هيچ انصرافي قيد نشده است. اگر سازمان ليگ نامه اي در اين خصوص دارند، بايد اين نامه را منتشر کنند و در غير اين صورت بايد تصميم خود را بازگردانند.
توصيه پاياني به مسئول برگزاري مسابقات سازمان ليگ اين است که قانون را رعايت کنيد. براي اعلام نتيجه سه بر صفر به دليل عدم حضور يک تيم در زمين مسابقه، بايد تمامي تشريفات طي شود و تيم حريف، داوران و ناظر مسابقه در زمين حضور داشته باشند و در صورت عدم حضور تيم ديگر، اين تصميم اعلام شود. از ايشان تقاضا مي‌کنيم به جاي اقدامات شتاب زده و هيجاني، قوانين جاري و اوليه فوتبال را در تصميم گيريهايشان ملاک قرار دهند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی

به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ۳۰۰ میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال