Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران زرگری، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: داروخانه ها، مطمئن ترین محل برای تهیه مکمل های غذایی هستند و اگر خارج از این محل باشد غیرمجاز تلقی می شود و لازم است ورزشکاران از مراجعه به آن محل ها اجتناب کنند.
وی با تاکید براینکه بارها تذکر لازم در خصوص عرضه و تجویز دارو و مکمل های غذایی در باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام به مدیران باشگاه ها داده شده است، اظهار کرد: در حال حاضر باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام زنجان پاک و سالم هستند و مورد خاصی نیز مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زرگری گفت: ورزشکاران باید زیر نظر مربی کارت دار آموزش ببینند و تمرین کنند و اگر باشگاه ها دارای مربی نباشد به حتم با مدیر آن باشگاه برخورد قانونی خواهد شد.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان، گفت: در زمان حاضر بیش از 120 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در سطح این استان فعال است که برخی از آنها به صورت شیفتی در 2 بخش بانوان و مردان فعالیت می کنند.
زرگری، بازرسی و نظارت مستمر و منظم بر محیط باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام در زنجان را ضروری خواند و افزود: این هیات، اجازه نمی دهد فعالیت های ناسالم و ناصحیح به باشگاه ها آسیب وارد کند.
وی تصریح کرد: باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام زنجان از سوی مرکز بهداشت، اداره اماکن نیروی انتظامی، معاونت غذا و داروی علوم پزشکی و هیات پزشکی ورزشی، مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرند و هیات نیز بطور منظم و به شکل محسوس و نامحسوس و با جدیت هرچه تمام فعالیت باشگاه ها را رصد می کند.
زرگری افزود: در زمان حاضر 10 هزار ورزشکار به صورت رسمی و بیمه شده و تحت پوشش هیات در باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان فعالیت می کنند که هفت هزار نفر از آنان مرد و مابقی نیز زن هستند.
6084/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان زنجان دارو علوم پزشکی مردان نیروی انتظامی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد

اصغر جهانگیر درخواست ابطال مصوبه مزد ۱۴۰۳ از سوی دیوان عدالت اداری گفت: تاکنون سه فقره شکایت به خواسته ابطال بخشنامه مورد سوال به دیوان عدالت اداری واصل شده است که موضوع به معاونت هیات عمومی و هیات‌های تخصصی ارسال شده و پرونده در مرحله تبادل لوایح است که ان‌شا‌الله پس از وصول پاسخ و تکمیل تحقیقات پرونده و نظرات هیات‌های تخصصی بیمه و کار و تامین اجتماعی خواهند داد رسیدگی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، وی در رابطه با مصوبه مزد سال ۱۴۰۳ و اینکه فعالان کارگری معتقدند که دیوان عدالت اداری با توجه به عدم امضای نمایندگان کارگری در شورای عالی کار و بند‌های این مصوبه باید نسبت به این مساله ورود کرده و آن را ابطال کند، آیا در این خصوص تصمیمی اتخاذ شده است، گفت: دیوان عدالت اداری به عنوان محلی برای حل و فصل دعاوی در محیط جامعه و اداری و کارگری شناخته می‌شود و لذا اگر کسی معتقد است که احجافی بر او صورت گرفته یا تخلف قانونی صورت گرفته است یا تضییع حقی از او شده است باید برای احقاق حقوق خود به دستگاه قضایی و دیوان عدالت مراجعه و طرح شکایت کند و صرف اینکه اعتقاد داشته باشیم که از افراد تضییع حقی شده، اما شکایتی نکنند دیوان مستقلا وارد نمی‌شود.

وی افزود: در این خصوص تاکنون سه فقره شکایت به خواسته ابطال بخشنامه مورد سوال به دیوان عدالت اداری واصل شده است که موضوع به معاونت هیات عمومی و هیات‌های تخصصی ارسال شده و پرونده در مرحله تبادل لوایح است که ان‌شا‌الله پس از وصول پاسخ و تکمیل تحقیقات پرونده و نظرات هیات‌های تخصصی بیمه و کار و تامین اجتماعی خواهند داد رسیدگی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • کاری که ورزش کردن با سرطان می‌کند
  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی