Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آبفاروستایی استان خوزستان از بهبود کمی و کیفی آب شرب اهالی شریف روستاهای شوش در آینده نزدیک خبر داد.به‌گزارش «انرژی ارموز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، درویشعلی کریمی در حاشیه نشست بررسی مشکلات آبرسانی به نقاط بحرانی روستایی در شهرستان شوش که با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد، گفت: بازسازی تاسیسات آبرسانی خلیفه حیدر به‌صورت ضرب العجل ظرف یک ماه آینده باید به اتمام برسد و این موضوع به اطلاع پیمانکار پروژه نیز رسانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پروژه تعویض خط انتقال آب شرب تاسیسات خلیفه حیدر ۲۰ کیلومتر خواهد بود که در فاز اول ۱۰ کیلومتر برای نقاط بحرانی روستاها مد نظر قرار گرفته است. در حال حاضر از این ۱۰ کیلومتر ۴ هزار و ۵۰۰ متر تعویض و کارگزاری شده که ادامه پروژه منوط به توجه سازمان آب و برق برای تامین لوله های مورد نیاز است.کریمی بیان کرد: خط انتقال آب این تاسیسات از میان مزارع کشاورزی عبور کرده و پس از گذشت سال ها به شدت دچار فرسودگی و شکستگی های مکرر شده است، که باعث افت فشار و کاهش کیفیت آب شرب اهالی شریف ۲۱ روستای تحت پوشش تاسیسات خلیفه حیدر می شود.مدیرعامل شرکت آبفاروستایی خوزستان خاطرنشان ساخت: با تعویض خط انتقال آب شرب روستاهای تحت پوشش تاسیسات خلیفه حیدر، شاخص کمی و کیفی آب اهالی شریف این روستاها ارتقای خواهد یافت.وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعویض و توسعه شبکه توزیع آب روستاهای شهرستان شوش اظهار کرد: مجور خرید ۳۰ کیلومتر لوله شبکه توزیع صادر شده که در راستای بهبود کمی و کیفی آب شرب اهالی شریف روستایی انجام خواهد شد. 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر گفت: ۹۸ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر راه مناسب و آسفالت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهرام اسدی اظهار کرد: در حال حاضر ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار هستند.

وی افزود: تنها هفت روستای این استان با جمعیت بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته هستند که ساخت راه ۵ روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادی‌ای بوشهر عنوان کرد: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل احداث و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه رقم خورد.

اسدی اضافه کرد: اکنون ۳۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در بوشهر فعال است.

منبع: فارس

کد خبر 747435

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر خوزستان ناسالم برای گروه های حساس
  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / پاک‌ترین هوا سهم بجنورد شد
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • هوای پاک برخی مناطق اصفهان ارمغان باران