Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال دختران نوجوان آذربایجان غربی در دیدار فینال با کسب پیروزی مقابل چهار محال و بختیاری بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی کشور جای گرفت.

مربی تیم والیبال دختران نوجوان آذربایجان غربی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به انجام یک دیدار در مرحله مقدماتی با تیم چهار محال و بختیاری شناخت کافی از بازیکنان حریف داشتیم و موفق شدیم در دیدار فینال نیز پیروز میدان شده و کاپ طلایی مسابقات را بالای سر ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیمین ایرجی بیان کرد: سطح مسابقات از نظر فنی بالا بود و خوشحالم که بازیکنانم با وجود سن کمی که داشتند بدون شکست و با کسب پنج پیروزی پیاپی بر سکوی قهرمانی جای بگیرند.
وی با اشاره به اینکه هیات والیبال طی سه سال اخیر توجه ویژه ای به اجرای طرح استعدادیابی و شناسایی و تربیت نونهالان و نوجوانان مستعد داشته است، گفت: این بازیکنان آینده روشنی پیش رو دارند و به طور یقین در آینده نزدیک به اردوهای تیم ملی نیز دعوت می شوند.
ثنا خداوقانون، آیلار سعیدی، ریحانه رضازاده، کوثر آذردوست، سحر انتخابی، سوما اسمعیل سرخ، عسل امیری، سارا فرجی، کمند ولیزاده و ویان نبی زاده 10 بازیکن حاضر در این مسابقات بودند.
به گزارش ایرنا این رقابت ها از 22 تا 26 تیر ماه جاری به میزبانی استان زنجان برگزار شد.
تیم والیبال نوجوانان ارومیه در مرحله مقدماتی این مسابقات با پیروزی مقابل تیم های زنجان، چهار محال و بختیاری و خراسان شمالی، در دیدار نیمه نهایی نیز مقابل قم به برتری رسید و راهی فینال شد.
سال گذشته تیم والیبال جوانان دختران ارومیه قهرمان و تیم امید دختران ارومیه نیز مقام نایب قهرمانی مسابقات کشور را به خود اختصاص دادند.
اعزام اسما سعیدی در پست قدرتی زن به همراه تیم ملی جوانان دختران ایران به مسابقات قهرمانی 2018 آسیا و معصومه اسماعیلی به عنوان پاسور اصلی تیم ملی جوانان به رقابت های 2017 آسیا به عنوان ملی پوشان ارومیه ای از دیگر افتخارات استان آذربایجان غربی در این رشته است.
7156/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال نوجوانان دختر آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای فتح لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پاریس لیست ۳۰ نفره خود را اعلام کرد که از این بین ۹ بازیکن و سه مربی از آذربایجان‌ غربی هستند.

از بین بازیکنان حاضر در لیگ ملت‌های والیبال که در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت، ۹ بازیکن سهم آذربایجان‌غربی است.

این بازیکنان شامل میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مبین نصری، مرتضی شریفی و عرشیا بهنژاد هستند که در فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در پاریس قرار گرفتند.

امیرحسین توخته و رضا رضایی، دو بازیکن ارزنده والیبال از خطه آذربایجان‌غربی نیز باوجود دعوت به اردوی آماده‌سازی توسط سرمربی جدید تیم ملی خط خوردند.

همچنین سه مربی نیز از ارومیه در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد که عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و توحید اصغری سه مربی کاربلد ارومیه، سرمربی تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی و کمک خواهند کرد.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیر سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی