Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، بهمن خسروانی گفت: در پی لزوم کنترل و ایمن سازی حاشیه و حریم راه‌ها و با بررسی اکیپ ناظر با هر گونه تجاوز به حریم راه مطابق قانون برخورد می‌شود وتمامی ساخت وساز‌های حریم راه‌ها قلع و قم می‌گردد.
وی افزود:مطابق ماده شش قانون ایمنی راه‌ها و تبصره یک ذیل آن اقدام به هرگونه عملیاتی که موجب خرابی جاده می‌گردد و همچنین هرگونه ساخت و ساز در حریم قانونی راه‌ها بدون اجازه وزارت راه و شهرسازی ممنوع و وزارت راه مکلف است با حضور دادسرا این قبیل ساخت و ساز‌ها را ضمن تنظیم صورتجلسه قلع و آثار تجاوز را محو نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در خصوص برخورد با موارد اخیر گفت: تعداد ۱۵ مورد برخورد و قلع و قم طی ماه گذشته صورت گرفته که از این تعداد ۹ مورد فنس کشی در حریم و حاشیه راه و یک مورد ساخت و ساز و پی کنی در حریم محور‌های کنگاور بود که پس از طی مراحل معمول با متجاوزین و آثار مربوطه برخورد شد.
خسروانی همچنین به ۴ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان اسلام آباد اشاره کرد و افزود: موارد مشاهده شده نیز با تخریب و رفع تجاوز همراه بوده است.
خسروانی خاطرنشان کرد: یک مورد تجاوز به حریم در محور اسلام آباد به گوآور نیز مشاهده شده که در دست اقدام و پیگیری جهت تخریب است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمانشاه اداره راهداری قلع وقمع خسروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تدقیق حریم گسل‌های شهر گرگان به اتمام رسید

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، «علی بیت‌اللهی» از اتمام طرح تدقیق حریم گسل‌های شهر گرگان خبر داد.

بر اساس اعلام مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، تیم تخصصی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به سرپرستی رییس بخش زلزله‌شناسی این مرکز، با توجه به مسوولیت‌های قانونی در زمینه تعیین حریم گسل‌ها و تدوین ضوابط ساخت‌وساز در این حرایم در کشور بر اساس بند «ض» ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران کشور و همچنین بر اساس طرح مشترک با شورای‌عالی شهرسازی و معماری در همین موضوع برای ۳۳ شهر کشور در این مرحله، نسبت به انجام مطالعات در فازهای مختلف در زمینه تعیین حرایم گسل‌ها در سطح شهر گرگان و حاشیه آن اقدام کرد.

پس از انجام مراحل مختلف مطالعاتی، بازدیدهای گسترده تخصصی و انجام آزمایش‌های مورد نیاز در بخش‌های مختلف این شهر و شعاع ۱۰ کیلومتری آن، مراحل فنی این طرح بزرگ به اتمام رسید.

این طرح بزرگ که با هدایت و محوریت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در مقام مجری و همچنین با همکاری اداره کل راه و شهرسازی گلستان و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط در سطح این استان انجام شد، علاوه ‌بر تعیین محدوده حرایم گسل‌های اصلی شهر گرگان با شیوه دقیق، همه ساختمان‌های با اهمیت، ابنیه فنی، تاسیسات شهری و غیرشهری، شبکه حمل‌ونقل، شریان‌های حیاتی و دیگر زیرساخت‌های قرار گرفته در حرایم گسلی مورد نظر به‌منظور تعیین راهکارهای کاهش ریسک و انجام فرایندمقاوم‌سازی مناسب، شناسایی، تحلیل ریسک و اولویت‌بندی شده است.

نتایج ارزشمند این طرح، در اسرع وقت برای انجام مراحل قانونی و تصویب نهایی به شورای‌عالی شهرسازی و معماری ارسال شده که پس از طی مراحل قانونی، به همه دستگاه‌های ذی‌ربط برای بهره‌برداری در تصمیم‌گیری‌های آتی ابلاغ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • ساخت وساز در حریم رودخانه سوادکوه نگران کننده است
  • هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم
  • عملیات «وعده صادق» چهره و قدرت پوشالین صهیونیست ها را برای جهانیان هویدا ساخت
  • وعده صادق پاسخ به گستاخی و تجاوز رژیم صهیونیستی
  • واگذاری مدیریت حریم پایتخت به شهرداری
  • از سرگیری پروازهای قطر به ایران
  • طرح تدقیق حریم گسل‌های شهر گرگان به اتمام رسید