Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از دولت خواست با اجرای یک برنامه فوری و عالمانه، جلوی آسیب‌رسیدن به زندگی مردم را بگیرد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به جلسه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با اعضای هیئت دولت دوازدهم درباره مسائل و مشکلات اقتصادی کشور، تصریح کرد: جلسه اقتصادی فوق‌العاده که با دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی از اعضای هیئت دولت برگزار شد، نشان‌دهنده آن است که ایشان از مشکلات زندگی مردم و نقاط ضعف اقتصاد کشور کاملاً آگاه هستند و برای حل آن‌ها راهکار‌های علمی و عملی و پیگیری جدی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم انتظار به حقی دارند که کار و انگیزه و روحیه مسئولان، قبل و بعد از این جلسه تفاوت محسوسی داشته باشد و اثر آن را در افزایش تحرک مسئولان و شبانه‌روزی شدن تلاش‌شان برای حل مشکلات ببینند.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به بسیج همه ظرفیت‌های کشور توسط رهبر معظم انقلاب برای کمک به دولت در جهت ایجاد گشایش در زندگی مردم تأکید کرد که بر این اساس همه دستگاه‌های غیردولتی و عمومی نیز خود را به همکاری با دولت برای افزایش کارآمدی و حل مشکلات موظف می‌دانند.

رئیسی «تدبیر عالی» رهبری در تأسیس شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور رؤسای سه قوه و مسئولان اقتصادی قوا را نشانه دیگری از «کمک بی‌سابقه به دولت برای عبور از مشکلات» دانست و اضافه کرد: مشکلات کنونی اقتصاد کشور ریشه در مسائلی، چون فشار نقدینگی و نظام بانکی دارد و ربطی به فشار‌های خارجی ندارد. این اشکالات که زندگی و کسب و کار مردم را مختل می‌کند، از گذشته وجود داشته و منشأ مدیریتی دارد.

تولیت آستان قدس رضوی «هشدار‌های مهم» در سال قبل درباره «اثرات سوء نقدینگی کنترل‌نشده» را یادآور شد و با بیان اینکه اگر در آن زمان این هشدار‌ها جدی گرفته می‌شد، بازار‌های سکه و ارز اینگونه مختل نمی‌شد، افزود: اکنون نیز نباید زمان را بیش از این از دست داد؛ دولت در نقشه راه اقتصاد کشور که بنا به دستور رهبر انقلاب موظف به تهیه آن است، علاج نقدینگی و اصلاح نظام بانکی را در اولویت قرار دهد و با اجرای یک برنامه فوری و البته عالمانه، جلوی آسیب دیدن بیشتر زندگی مردم را بگیرد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Xxo

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیسی تولیت آستان قدس دولت مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است

مهدی نوید ادهم   در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق سیستان و بلوچستان، این استان را استانی با موقعیت استثنایی در نظام حکمرانی کشور عنوان کرد و گفت: این استان دارای فرصت‌ها و تهدیدهای متعددی است.

وی مهمترین فرصت‌های سیستان و بلوچستان را نیروی انسانی، منابع و تاریخ پر افتخار این استان بیان کرد و افزود: تهدید عدم توسعه یافتگی استان و رنج مضاعف مردم در این مقوله را نیز نباید فراموش کرد.

رئیس کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ادامه داد: آموزش و پرورش نقاط آسیب پذیری دارد که یکی از مصادیق آن در سیستان و بلوچستان فاصله معنادار شاخص‌های مختلف آموزشی و تربیتی با میانگین کشوری است.

وی بیان کرد: این کمیسیون با هدف کمک به شاخص‌های آموزشی و تربیتی و فضاها، کارگروه خاص سیستان و بلوچستان را تشکیل داده و به دنبال بهره‌گیری از ایده‌ها، اندیشه‌ها، افکار و برنامه‌های همه صاحب نظران در مسیر توانمندسازی نیروی انسانی و کمک به مدارس این استان خواهد بود.

نوید ادهم خاطرنشان کرد: یکی از بدیهیات در مسیر تحقق اهداف مدرسه یاری، لزوم هماهنگی و برنامه‌ریزی برای ورود خیرین و گروه‌های جهادی در مناطق و شهرستان‌ها با هدف رعایت عدالت در این مقوله خواهد بود.

وی گفت: موضوع مهم و مورد انتظار خیرین در هر منطقه و شهرستانی، مشارکت، همراهی و پای کار بودن مردم در کنار آنان خواهد بود تا مقوله حضور خیرین عزیز اثربخش‌تر از گذشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • تحکیم بنیان خانواده با سبک زندگی اسلامی
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان به عنوان دو کشور اسلامی مهم می‌تواند در حل مشکلات منطقه موثر باشد
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است/قدردانی شریف از رئیسی
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب