Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@05:29:19 GMT

پیگیری برخی مشکلات اقتصادی استان مرکزی در تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۴۴۲

پیگیری برخی مشکلات اقتصادی استان مرکزی در تهران

استاندار استان مرکزی با سفر به تهران و دیدار با برخی مقامات کشوری مشکلات و مسائل استان مرکزی را پیگیری کرد .

به گزارش ایلنا از اراک، در سفر آقازاده استاندار  استان مرکزی و فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار به تهران مسائل و مشکلات استان مرکزی در دیدارهایی با مسئولان مربوطه پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده در ملاقات با مدیران عامل بانک‌های سپه و کشاورزی حل برخی مسائل واحدهای اقتصادی، نحوه تخصیص ارز به برخی واحدها و همکاری و تسریع در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به متقاضیان استان مرکزی را خواستار شد.

همچنین در این سفر سعید فرخی در دیدارهای جداگانه با دین‌پرست معاون اقتصادی و ناصریان معاون منابع انسانی وزارت کشور، عباسی و روشن‌ضمیر مدیران کل ستادی وزارت کشور، مباحث اقتصادی استان مرکزی، موارد تشکیلاتی و منابع انسانی استانداری را پیگیری کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان مرکزی اشتغال دین مشکلات اقتصادی وزارت کشور جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون امور اقتصادی استاندار در این همایش با اشاره به اهمیت   گندم و نان ارزش و جایگاه خاص اش در بین خانواده ها گفت:  طبق برنامه مدیریت گندم ، آرد و نان سال گذشته تولید ما به یک میلیون تن رسید که به رتبه ۵ کشوری رسیدیم .

 کرمی افزود: در بحث فراوانی نانوا ها به نسبت جمعیت باید تلاش کنیم مجوز درست صادر بشود و در حق کسی اجحاف نشود .

وی همچنین  گفت: در حوزه تولید و رتبه بندی و توزیع نان هم با مدیریت درستی که انجام شد خوشبختانه مشکلی در حال حاضر در زمینه نان و آرد  نداریم و امسال در زمینه خرید گندم بهتر از گذشته عمل خواهد شد .

معاون استاندار تصریح کرد : در سال جدید مثل سال گذشته با جذب سرمایه‌  برای واحد های تولیدی و احیا و کاهش نرخ بیکاری و بازگشت به چرخه تولید و حمایت های لازم دولت شاهد رونق اقتصادی در واحد های تولیدی و صنعتی هستیم .

وی همچنین با اشاره به تهدیدات و بحران کم آبی بر مدیریت و مصرف درست آب بخصوص در بخش کشاورزی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع