Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@12:32:52 GMT

جشن دهه کرامت در 350 امامزاده برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۴۷۱

جشن دهه کرامت در 350 امامزاده برگزار می شود

تهران- ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: جشن دهه کرامت در 350 امامزاده سراسر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا عادل روز دوشنبه نشست خبری روز ملی تجلیل از امام‌زادگان و بقاع متبرکه که در سرداب آستان مقدس امام‌زاده صالح (ع) تجریش برگزار شد، اظهار داشت: در این دهه در 31 استان همایش تقدیر از اعضای هیات امنای امامزادگان با حضور چهره های برجسته استانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: همچنین در پرتال ویژه ای 71 عنوان محصول فرهنگی شامل تولید تابلو‌های نمایشی، کتاب، کتابچه، کلیپ‌های صوتی و تصویری و نرم افزار‌های موبایلی را ارائه می‌دهیم.
وی گفت: همزمان با جشن میلاد حضرت معصومه (س) جشن تکلیف دختران در سراسر کشور برگزار می شود.
حجت الاسلام عادل اجرای کاروان زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم رضوی و همچنین پخش 50 مستند سلاله و دانه های تسبیح از شبکه های مختلف صدا و سیما را از دیگر ویژه برنامه های دهه کرامت اعلام کرد.
وی افزود: در بخش فرهنگی با موضوع شایعه پراکنی، شبهه افکنی و بحث‌هایی است که دشمن می‌خواهد ذهن و فکر افراد جامعه را مشوش کند؛ مواجه هستیم که برای مقابله با آن باید برنامه داشته باشیم.
فاصله بین ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت ثامن الائمه (ع) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.
تهرام/7243//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشن دهه كرامت امامزادگان كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ثبت نام هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فلاح خوش مشرب دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری گفت: ثبت نام مرحله مقدماتی بخش مسابقات هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری به دلیل تقاضای بالا جهت تمدید مهلت ثبت نام تا ۳۰ فروردین تمدید شد.

وی گفت: این مسابقات امسال به سه شکل تلفنی، مجازی و حضوری برگزار خواهد شد و همه کارگران به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند در همه سنین و از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کنند.

وی افزود: مسابقات امسال رشته‌های حفظ جز ۳۰، ترتیل، صوت و لحن ویژه آقایان، مداحی ویژه آقایان، اذان ویژه آقایان و نقاشی ویژه کودکان برگزار می‌شود.

وی گفت: مرحله مقدماتی این مسابقات از ۱ تا ۴ اردیبهشت ماه و مرحله نهایی این مسابقات از تاریخ ۵ تا ۹ اردیبهشت ماه از بین راه یافتگان به بخش نهایی برگزارمی شود.

وی در آخر افزود: کلیه علاقه مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند تا ۳۰ فروردین ماه برای ثبت نام عدد ۶ را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰پ پیامک کنند و یا به پایگاه اینترنتی دارالقرآن خانه کارگر www.ketabequran.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 6076543 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • کردستان مظهر اتحاد، برادری، همبستگی و وحدت اسلامی است
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • کنگره شعر توس تا نیشابور برگزار می‌شود
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • توانمندسازی نیروهای شرکت گاز در عرصه قرآنی از اولویت‌ها است
  • از راه‌اندازی پویش «سپاس سردار» تا ساخت‌ پروفایل‌ «من‌ و سردار، شما همه‌»
  • انتصاب مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان
  • برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی و ملی‌پوشان
  • دوره اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی در قشم برگزار می‌شود
  •  ثبت نام هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری تمدید شد