Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@11:10:18 GMT

چه چیزی آلت قتل وحید مرادی بود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۴۸۳

چه چیزی آلت قتل وحید مرادی بود؟

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی درباره اینکه با توجه به برخی اظهارنظر‌ها درباره قتل وحید مرادی با چاقو و قمه، آیا آلت قتل وحید مرادی مشخص شده است یا خیر اظهار کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده، وحید مرادی با سلاح دست‌ساز داخل زندان (تیزی) به قتل رسیده است، نه با چاقو یا قمه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره صدور کیفرخواست متهمان این پرونده نیز گفت: هنوز تحقیقات از متهمان پرونده ادامه دارد و زمان صدور کیفرخواست مشخص نیست.

بر اساس این گزارش، وحید مرادی شرور معروف تهران روز یازدهم تیر، در جریان درگیری با تعدادی از زندانیان در زندانیان رجایی‌شهر کرج به قتل رسید. ۳ متهم دستگیر شده در این پرونده، پیش از این به جرم ارتکاب قتل در زندان بودند.

انتهای پیام/

سلاح دست ساز، آلت قتل وحید مرادی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیرحسین مقصودلو ملقب به امیرتتلو خواننده خبرسازی که این روزها در زندان به سر می‌برد و جلسات محاکمه‌اش در حال برگزاری است، ششم اردیبهشت سال ۱۳۹۵ مصاحبه‌ای جنجالی با خبرورزشی داشت که هنوز هم گاهی اوقات در فضای مجازی بازنشر می‌شود.

در گزارش خبرورزشی آمده است: تتلو که آن زمان با وحید شمسایی سرمربی کنونی تیم ملی فوتسال تمرین می‌کرد و سودای حضور در جامعه ورزش را داشت، پیرامون شرایط خودش به خبرورزشی گفت: همه می‌دانند من پرسپولیسی هستم و به همین خاطر از پیروزی این تیم در دربی مقابل استقلال خیلی خوشحال شدم. پرسپولیس توانایی قهرمانی در لیگ شانزدهم را دارد و امیدوارم چنین اتفاقی رخ بدهد.

تتلو در ادامه با تاکید بر این‌که همراه با وحید شمسایی مشغول تمرین است، ادعای بسیار عجیبی را مطرح کرد و گفت: به نظرم انسان‌ها با تلاش و زحمت می‌توانند به اهداف خودشان برسند به همین خاطر من این روزها همراه با آقا وحید شمسایی به شدت مشغول تمرین هستم و دلم می‌خواهد پس از رسیدن به فرم مطلوب بدنی وارد فوتبال شوم. هدف من این است که در جام جهانی ۲۰۱۸ برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان بروم!

251 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899427

دیگر خبرها

  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • یازدهمین جلسه دادگاه منافقین آغاز شد
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰