Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، اسماعیل زراعتیان، فرمانده انتظامی مرودشت امروز، 26 تیرماه در جمع کارکنان، با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر در تمامی موضوعات مصداق دارد، تأکید كرد: با نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در تولید امنیت پایدار در جامعه تلاش کنید.
وی، امنیت موجود در سطح شهرستان را مطلوب ارزیابی كرد و گفت: در تمامی برنامه‌ها و مأموریت‌ها حقوق شهروندی را رعایت و با مردم با ادبیات مودبانه صحبت و به آنان احترام بگذارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زراعتیان افزود: با رسیدگی بیشتر و سریع‌تر به مشکلات مردم، آن‌ها را همراه و همگام خود سازید ودر برقراری نظم و امنیت پایدار در سطح جامعه از مشارکت همه جانبه آحاد مختلف مردم بهره‌مند شوید و به مردم به چشم ولی نعمت خود نگاه کنید.
این مقام انتظامی ادامه داد: به خودتان و لباسی که برتن دارید به عنوان نگهبان جان، مال و ناموس مردم افتخار کنید و در برقراری نظم و امنیت که اصلی‌ترین نیاز جامعه است، با حداکثر توان و امکانات تلاش و کوشش کنید.
زراعتیان بیان كرد: باور و ذهنیت اکثریت مردم نسبت به پلیس این است که قشر زحمتکش و قابل اعتماد جامعه هستند و با کوشش و تلاش مضاعف خود این باور و ذهنیت را در مردم حفظ وآن را تقویت كنید.
فرمانده انتظامی مرودشت اظهار كرد: قطعاً همه ما هرگامی که در زندگی برمی‌داریم نتیجه و پیامد آن را خواهیم دید؛ لذا با سلامت و صلابت در راه احقاق حقوق مردم و حمایت همه جانبه از افردی که حقی از آن‌ها تضییع شده است گام بردارید و یقین داشته باشید که خداوند اجر و پاداش این تلاش و کوشش شما را خواهد داد.
انتهای پيام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي فرهنگ امر به معروف مرودشت ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به ارزش های دینی در تولید محصولات فرهنگی

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: عفت دلاکه، مشاور، روانشناس و فعال فضای مجازی در یادداشتی که در اختیار مهر قرار داده است درباره نقش دستگاه‌های فرهنگی در نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نوشت:

«بر اساس قانون، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر مبنای سیاستگذاری، اداره و نظارت بر محتوا و اجرای مجموعه‌های فرهنگی و هنری و تبلیغاتی، کتب و انتشارات، مطبوعات و خبرگزاری‌ها، امور سینمایی و سمعی و بصری، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در داخل و خارج کشور، بنیانگذاری شده است تا طبق مفاد ماده ۱، در جهت رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی، استقلال فرهنگی و مصونیت جامعه از نفوذ فرهنگ اجانب، رواج فرهنگ و هنر اسلامی و حتی آگاهی جهانیان نسبت به مبانی و مظاهر و اهداف انقلاب اسلامی، تلاش کند.

بنا بر این تخصصی‌ترین نهاد کشور در امور فرهنگی جامعه را باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست، لذا به همین میزان انتظار می‌رود تا بر اساس وظایفی که طبق قانون بر عهده دارد و به وسیله ابزار قوی و فراوانی که در حیطه قدرت و مسؤولیت او است، به تقویت و ترویج یکی از واجبات الهی و شعائر دینی که از مظاهر جامعه اسلامی به حساب می‌آید، یعنی حجاب و عفاف نیز بپردازد.

پرداختن به این موضوع به طور جدی قطعاً سهم زیادی در رشد فضائل اخلاقی و استقلال فرهنگی جامعه ما خواهد داشت.

از باب نمونه نظارت بر رسانه‌های جمعی امر بسیار مهم و خطیری است. رسانه‌ها در ساختار فرهنگ اجتماعی مردم نقش مهمی دارند و می‌توانند با نوع برنامه‌های خود، آنان را به فساد یا صلاح بکشانند.

کمترین تسامح در اعطای امتیاز کار فرهنگی جهت راه اندازی مؤسسه‌های هنری، نمایش تئاتر و فیلم و انتشار روزنامه، مجله و کتاب، به نفوذ فرهنگ بیگانه و ابتذال اخلاقی می‌انجامد.

کوتاهی در این امر مهم، به طور حتم لطمات سنگین و جدی‌ای بر پیکره جامعه اسلامی وارد خواهد کرد، کما اینکه در دهه اخیر بیشتر شاهد این ناهنجاری هستیم.

اگر در انجام وظایف در این زمینه کوتاهی رخ دهد، لطمه‌های سنگین و بعضاً جبران ناپذیری بر فرهنگ این مرز و بوم بر جای خواهد گذارد.

همچنین گاه در مواردی آثار بی حجابی و بی توجهی به ارزش‌های دینی را برخی آثار سینمایی می‌بینیم و شرح حال فضای مجازی و اینترنتی نیز بر همگان کاملاً روشن و هویداست.

آیا این امور در سقوط و نزول وضع فرهنگی و اخلاقی جامعه ما بی‌تأثیر است؟

راهی که امروزه برخی در پیش گرفته‌اند، راهی است که جوامع غربی مدت هاست دنبال می‌کنند و نتیجه آن سقوط ارزش‌های اخلاقی و سست شدن بنیان خانواده شده است.

خوب است مسؤولین و مردم کشورمان، همه با هم بنگریم که نتیجه و محصول فرهنگ غرب امروزه چیست؟»

کد خبر 6081671

دیگر خبرها

  • نهادینه شدن فرهنگ کار باید از خانواده‌ها آغاز شود
  • نهادینه شدن فرهنگ کار باید از خانواده‌ ها آغاز شود
  • توجه به ارزش های دینی در تولید محصولات فرهنگی
  • نهادینه شدن فرهنگ کار مهمترین نیاز استان ایلام در حوزه اشتغال است
  • تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات 
  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود