Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز همدان، برداشت غیر اصولی و ضعف سیستم واحدهای سیلیس کوبی در شهرستان ملایر موجب ایجاد خطرات و مشکلات جدی برای کارکنان این واحدها و از طرفی ساکنان مناطق درگیر با این صنعت شده است.
دکتر آلوش متخصص ریه در خصوص بیماری ناشی از این صنعت گفت : "سیلیکوز" یکی از بیماری های شغلی است که فرد کاملا" دچار علائم تنفسی حاد و سرفه شدید و تنگی تنفس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: افرادی که در معادن سنگ، صنایع شیشه و نظیر این ها مشغول به فعایت هستند دچار این عارضه خواهند شد که در صورت ادامه فعالیت در اکثر موارد به مرگ ختم می شود.
آقای شعبانلو رئیس اداره محیط زیست ملایر هم گفت: با مجهز شدن اکثر واحدهای تولیدی سیلیس به سیستم غبار گیر و بک فیلتر تا حد زیادی این مشکل مرتفع شده و با چرخش چرخ صنعت ، محیط زیست هم حفظ شده است.
به گفته وی در شهرستان ملایر ۳۵ واحد سیلیس کوبی وجود دارد که در سال گذشته ۱۱واحد به علت عدم رعایت نکات استاندارد و استمرار روند آلایندگی پلمپ و به ۱۰۲ واحد نیز اخطاریه ابلاغ شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همدان ملایر محیط زیست آلاینده سیلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت

محیط زیست مازندران از ممنوعیت ورود مسافران و گردشگران به میانکاله در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش مهر، محیط زیست مازندران اعلام کرد با توجه به همزمان شدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) و روز طبیعت (۱۳ فروردین)، ورود مسافران و گردشگران به پناهگاه حیات وحش میانکاله ممنوع شد.

طبق اطلاعیه محیط زیست، با توجه به همزمان شدن روز شهادت حضرت علی (ع) و روز طبیعت (۱۳ فروردین) و براساس تصمیمات شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری شهرستان بهشهر، ورود مسافران و گردشگران به پناهگاه حیات وحش میانکاله در این روز ممنوع شد.

در این اطلاعیه از مسافران و گردشگران عزیز تقاضا شد، از مراجعه به پناهگاه حیات وحش میانکاله در روز طبیعت (۱۳ فروردین) خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • تالاب زیبای ایران پس از ۳ سال دوباره زنده شد /عکس‌ها
  • ممنوعیت ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت
  • تالاب زیبای ایران پس از ۳ سال دوباره زنده شد | تصاویر
  • اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده‌اند
  • بهترین مارک کمپرسور در بازار کدام است؟
  • ربات ۲پای چینی با موفقیت آزمایش شد
  • سازمان ملل: اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده‌اند
  • مهمترین برنامه‌های سازمان محیط زیست در سال آینده
  • آمار سازمان ملل از گرسنگان در جهان
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در منطقه شکارممنوع ریوند سبزوار